| Wiadomość |
krótko
|
z korespondencji z kupujacymi (fragment listu - pytania o przedmiot):
Strona z przedmiotem: Ładowarka NOKIA 3310 3210 6610 6230 2600 szybko!
WITAM. CZY TA ŁADOWARKA PASUJE DO MODELU NOKI 6230?
|
-- body { name: '|<oĂąrad Karpieszu|'; visit: url('http://www.vivamozilla.civ.pl'); blog: url('http://aukcjoteka.blogspot.com/');
|
|
|
|
|
|
krótko
|
z korespondencji z kupujacymi (fragment listu - pytania o przedmiot):
| Strona z przedmiotem: Ładowarka NOKIA 3310 3210 6610 6230 2600 szybko!
| WITAM. | CZY TA ŁADOWARKA PASUJE DO MODELU NOKI 6230?
|
Masz nauczkę. Dałeś *za długi* tytuł aukcji. No i tyle tych cyferek w dodatku... pogubić się można :(
PS: Ha! Ja byłam dzielna i jak zobaczyłam że ładowarka 'do wszystkich Nokii' to nie zapytałam 'A czy do mojej też?!!!!!!!'
|
krótko
|
| z korespondencji z kupujacymi (fragment listu - pytania o przedmiot):
| Strona z przedmiotem: ś�adowarka NOKIA 3310 3210 6610 6230 2600 szybko! | Treś�ć� wiadomoś�ci: | WITAM. | CZY TA ś�ADOWARKA PASUJE DO MODELU NOKI 6230?
prawde tylko żartowałem. W rzeczywistości nie pasuje do żadnej nokii. ;)
|
Niech napisze ze pasuje do modelu podstawowego, a do tuningowanych juz nie, bo ładowarka jest impulsowa co skraca o 10% zywotnośc niebieskiego podświetlenia i uszkadza "flaszstickery" po 700 ładowaniach
Włodek :-)
|
krótko
|
z korespondencji z kupujacymi (fragment listu - pytania o przedmiot):
| Strona z przedmiotem: Ładowarka NOKIA 3310 3210 6610 6230 2600
| WITAM. | CZY TA ŁADOWARKA PASUJE DO MODELU NOKI 6230?
|
Nie wiem o co ci Chodzi. Może ta ładowarka pasuje tylko do Nokii 33103210661062302600?
|
|
|
|
|
|
krótko
|
| Strona z przedmiotem: Ładowarka NOKIA 3310 3210 6610 6230 2600 szybko!
| WITAM. | CZY TA ŁADOWARKA PASUJE DO MODELU NOKI 6230?
|
Bo na koncu trzeba dopisywac: "miedzy ładowarką a Nokią nie ma przecinka" ;]
|
krótko
|
| z korespondencji z kupujacymi (fragment listu - pytania o przedmiot):
| Strona z przedmiotem: ś adowarka NOKIA 3310 3210 6610 6230 2600 szybko! | Treś ć wiadomoś ci: | WITAM. | CZY TA ś ADOWARKA PASUJE DO MODELU NOKI 6230?
Dawno nie było "poniedziałku". Mniej nietypowej klienteli ? ;)
|
Mniej, kurde. Jakos przestali u mnie kupowac
|
koniec cwaniactwa na alledrogo
|
- opis pojazdu na allegro nie pokrywał się z żadną istniejącą wersją tego samochodu.
|
Mocno naciągane ze strony sądu - teraz każdą transakcję z tytułem np.: "Super Nokia 3310" można unieważnić, ponieważ nie instnieje telefon o nazwie "Super Nokia".
Pozdrrr...Reksio
|
koniec cwaniactwa na alledrogo
|
Mocno naciągane ze strony sądu - teraz każdą transakcję z tytułem np.: "Super Nokia 3310" można unieważnić, ponieważ nie instnieje telefon o nazwie "Super Nokia".
|
Skoro nie istnieje, to dlaczego jest wystawiany? Można wystawiać na licytację nieistniejące przedmioty?
Remek
|
O co chodzi z zawieszeniem konta??
|
Biorę udział w aukcji http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=615457
tego użytkownika, jestem wygrywający (jak narazie) ale dostałem e-mail od allegro następującej treści: Oferty wygrywające w aukcji Nokia 3310 USZKODZONA (nr 51348213) zostały wycofane z powodu zawieszenia konta Użytkownika.
W tej chwili jesteś wygrywającym w aukcji.
Ale wchodzę na aukcję a kolo nie wisi. O co tu chodzi, spotkał się kiedyś ktoś z podobną sytuacją?
|
O co chodzi z zawieszeniem konta??
|
Biorę udział w aukcji http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=615457
tego użytkownika, jestem wygrywający (jak narazie) ale dostałem e-mail od allegro następującej treści: Oferty wygrywające w aukcji Nokia 3310 USZKODZONA (nr 51348213) zostały wycofane z powodu zawieszenia konta Użytkownika.
W tej chwili jesteś wygrywającym w aukcji.
Ale wchodzę na aukcję a kolo nie wisi. O co tu chodzi, spotkał się kiedyś ktoś z podobną sytuacją?
|
Bo nie sprzedającego powiesili, tylko jednego z licytujących. Przecież
Evva
|
O co chodzi z zawieszeniem konta??
|
Biorę udział w aukcji http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=615457 tego użytkownika, jestem wygrywający (jak narazie) ale dostałem e-mail od allegro następującej treści: Oferty wygrywające w aukcji Nokia 3310 USZKODZONA (nr 51348213) zostały wycofane z powodu zawieszenia konta Użytkownika. W tej chwili jesteś wygrywającym w aukcji.
Ale wchodzę na aukcję a kolo nie wisi. O co tu chodzi, spotkał się kiedyś ktoś z podobną sytuacją?
|
"Oferty *wygrywające* (...) zostały wycofane z powodu zawieszenia konta (...)" [i na skutek tego Ty] "W tej chwili jesteś wygrywającym w aukcji."
A zawisło konto 'pikat' - Twojego współlicytanta - a nie sprzedawcy :)
|
Nokia 3210
|
Bardzo mozliwe, kumpel bawi sie w "tuning" 3310, 3210, 5510 itp. Niebieskie diody, soft i panienka pod wyswietlacz - to co malolaty lubia najbardziej. Niestety nie ma cyfraka, wiec korzysta ciagle ze zdjec, jakie mu kiedys zrobilem - i tyle.
|
Ale na tych aukcjach na zdjeciach jest oryginalna Nokia 7210 a nie 3210 stuningowana :)
|
baterie z allegro
| |
ja OT: kupiłem sobie taką jedną i się przeraziłem... dopiero po paru miesiącach używania zaczęła trzymać te "przysłowiowe" 7 dni... nie pamiętam marki, ale klasa średnia (jedna z większych pojemności)...
|
do tej pory kupilam okolo 8 baterii na allegro do przeroznych modelii (Nokia 3210, 3310, 3330 x 4, 7650; jakies sendo i motka). przewaznie wybieralam millenium lub foofa ale najbardziej zadowolona bylam z foofa. nawet pojemnosci ponizej 1000 trzymaja 5 dni. tak wiec osobiscie polecam. Missy
|
Uchwyt rowerowy - eTrex
|
Co prawda nie uzywalem jeszcze na roweze ale polecam pokrowiec z nokii 3310 - na gieldzie kosztuje 15 pln robi sie mala dziurke na joistic i jest pelna funkcjonalnosc :)) rs.
Czy ktos uzywa uchwytu rowerowego do eTrexa? Jak to sie sprawuje? Czy warto kupic? Gdzie najtaniej?
Pozdrawiam drogich kolegow no i drogie kolezanki --- pawel michalski
--- "Jestem przekonany, ze swiatowy rynek potrzebuje nie wiecej niz piec komputerow" Thomas Watson, Prezes IBM, 1943
|
|
Uchwyt rowerowy - eTrex
|
Lepszy jest pokrowiec od siemensa c25 ;o) Pasuje do eTrex'ow jakby byl na niego szyty :o) ja swoj kupilem za 5 zł w uzywanych, mam pare fotek jak kogos interesuje ...
Co prawda nie uzywalem jeszcze na roweze ale polecam pokrowiec z nokii 3310 - na gieldzie kosztuje 15 pln robi sie mala dziurke na joistic i jest pelna funkcjonalnosc :)) rs.
| Czy ktos uzywa uchwytu rowerowego do eTrexa? | Jak to sie sprawuje? | Czy warto kupic? | Gdzie najtaniej?
| Pozdrawiam drogich kolegow no i drogie kolezanki | --- | pawel michalski
| --- | "Jestem przekonany, ze swiatowy rynek potrzebuje nie wiecej niz piec | komputerow" | Thomas Watson, Prezes IBM, 1943
|
|
sprzedam telefony gsm komis poznan
|
NOWE : ERICSSON T-68 CENA 1100 SIMLOCK IDEA NOKIA 6510 CENA 800 NOKIA 6310 CENA 800 NOKIA 5210 CENA 800 NOKIA 3410 CENA 500 NOKIA 3510 CENA 600 SIEMENS ME45 CDNA 650 MOTOROLA V50 CENA 400 MOTOROLA V51 CENA 500 SAMSUNG R210 CENA 350
UZYWANE NOKIA 3310 CENA 280 NOKIA 3330 CENA 350 NOKIA 7110 CENA 250 NOKIA 3410 CENA 400 NOKIA 6110 CENA 150 NOKIA 3510 CENA 500 NOKIA 8210 CENA 400 NOKIA 8850 CENA 750 NOKIA 310 CENA 150 NOKIA 5110 CENA 120 NOKIA 6210 CENA 400 NOKIA 5510 CENA 400 SIEMENS C35 CENA 200 SIEMENS M35 CENA 250 SIEMENS S-45 CENA 500 SIEMENS SL45 CENA 800 SIEMENS S-35 CENA 250 SIEMENS ME45 CENA 550 MOTOROLA V66 CENA 550 MOTOROLA V50 CENA 380 MOTOROLA V51 CENA 450 MOTOROLA T205 CENA 150 MOTOROLA V2288 CENA 120 MOTOROLA T2288 CENA 100 MOTOROLA V3690 CENA 350 SONY J7 CENA 370 SONY J70 CENA 380 ALCATEL 511 CENA 350 ALCATEL 501 CENA 200 ERICSON T20S CENA 250 ERICSSON T18 CENA 100 ERICSSON R320 CENA 200 MITSUBISHI MARS CENA 150
TEL 8283408
KOM 505108008 KOM2 505091505 ADRES KOMISU : POZNAN UL. WOJCIECHOWSKIEGO STACJA BENZYNOWA SHELL WJAZD DO JUMBO { HYPERNOWA } NA PIATKOWIE CZYNNE OD 10-23 CODZIENNIE OPROCZ NIEDZIELI
SCIAGANIE SIMLOCKOW Z WIEKSZOSCI TELEFONOW NA RYNKU SKUP SPRZEDAZ I KOMIS TELEFONOW LADOWARKI SAMOCHODOWE I SIECIOWE POKROWCE I OBUDOWY BATERIE ITP.
NA MIEJSCU AUTOMATY : OWOCOWKI I POKER
ZAPRASZAMY
|
sprzedam telefony gsm komis poznan
| |
UZYWANE NOKIA 3310 CENA 280 NOKIA 3330 CENA 350
|
Nie przeplacaj w komisie. U mnie za 350 zl otrzymasz : 1. Telefon Nokia 3330- aparat renomowanej firmy. Posiada przegladarke WAP,dzieki czemu mozna przegladac zasoby internetu.Animowane wygaszacze ekranu,wybieranie glosowe, alarm wibracyjny, dodatkowa pamiec telefonu: 100 numerow telefonicznych. Ma wgrane dodatkowe poziomy gier.W komplecie oryginalne pudelko,ladowarka,instrukcja,gwarancja(do stycznia 2003r). 2.Zestaw startowy SimPlusMega2(nowy)- numer telefonu + karta doladowujaca 30 zl+15zl 3. Bonus- dodatkowo super czarna obudowa Jestem z Lodzi.
|
avid Xpress DV - zapytania
|
warto i nigdy nie będzie przezytkiem. Znam większość programów edycyjnych , i tych popularnych (premiere) i mniej (Avid , DPS). Warto poznać avida, a jak już poznasz to polubisz, docenisz i ... stwierdzisz, że nie warto zajmować się innymi. Wszelkie konwersje spowodują spowolnienie pracy i prawie nieustanny rendering. Avid ma swój wyjątkowy sposób zapisu i katalogowania danych, dlatego tak świetnie i niezawodnie działa. Pozdrawiam.
|
Znam avida w miarę... i prawdę mówiąc bym polemizował.... Do pracy z RT np. 100 moim zdaniem ie ma porównania. Piszesz o wiecznym renderingu.... hm.. szczerze mówią nie wiem oczym piszesz.... RT to RT a nie rendering. Co do wyjątkowego sposobu zapisu to masz rację jest wyjątkowy bo był pisany wieki temu... Na myśl przychodzi mi od razu porównanie: nokia 3310 z nokią 7650 jak ktoś uzywał obydwa modele wie o czym piszę. No ale cóż każdy ma swoje upodobania, w brew pozorom jeszcze wiele osób pracuje na Win95 i uwarza go za znakomity i w zupełności wystarczający. Pozdr.
|
avid Xpress DV - zapytania
|
Na myśl przychodzi mi od razu porównanie: nokia 3310 z nokią 7650 jak ktoś uzywał obydwa modele wie o czym piszę.
|
Hmm, ja używam motorole, zaczynałem od 5200, obecnie mam cd930. Pewnie ją zmienię ale na kolejną motorolę. Potrzebny mi jest telefon a nie zabawka w wodotryskiem i automatycznym otwieraczem do piwa.
No ale cóż każdy ma swoje upodobania, w brew pozorom jeszcze wiele osób pracuje na Win95 i uwarza go za znakomity i w zupełności wystarczający.
|
Dziesięć lat temu zainstalowałem sobie linuksa i od tamtej pory chętnie na nim pracuję. Wiele się w nim zmieniło, ale nawet najnowsza wersja pracuje na i386 i nie zmusza użytkownika do kupowania P4 4,2GHz :). Spróbuj tego z WinXP :)
Grzegorz
|
simlock
|
| gdzie zdejmę w Białym simlocka z nokii 3310 od ręki | i za taniochę ?
mozesz sam za darmo, tylko poszukaj http://www.freeyourmobile.com/ tutaj jest to czego potrzebujesz
|
przeczytałeś w ogóle o co mi chodziło ? bo chodziło mi o szybko i sprawnie .... a do tego po studencku - czyli tanio.
pozdr. thaZ
|
Ukradli mi telefon!
|
Jeszcze raz ja :P. jesli ktos ma Nokie 5510, to mam duza prosbe. znam kilka numerow, ktore trzeba wpisac w tym aparacie, aby uzyskac informacje on np. dacie aktywacji. podam je tu zaraz, jesli ktos ma mozliwosc, to niech je wpisze (wystarczy wpisac - nic nie klikac wiecej) i napisze, po wpisaniu ktorego kodu pojawiaja sie te informacje: *#3310# lub *#0000# lub *#9999# lub *#8110# lub *#682371158412125# moze to byc rowniez numer 6232 (po wpisaniu tego numeru trzeba nacisnac OK, czyli ten przycisk Nokia Navi)
z gory dzieki
|
sprzedam
|
siemens c 25-70zł siemens c35-140zł motorola v50-190zł nokia 3310-190 zł nokia 3330-210 zł nokia 3410-260 zł siemens me45-270zł nokia 3510-300zł motorola c 330-310zł ericsson t68i-400 ericsson t 310+aparat-420 nokia 8310-390zł samsung c 100-420 zł nokia 6310 i-450 zł samsung s100-900zł nokia 6100 siemens m 55 z aparat nokia 6610
|
sprzedam
|
siemens c 25-70zł siemens c35-140zł motorola v50-190zł nokia 3310-190 zł nokia 3330-210 zł nokia 3410-260 zł
|
(ciach)
Po pierwsze NTG i spam. A tak wogole, to komu tyle komorek podpieprzyles. Uzbieralo sie tego troche z tego co widze ;-))
|
sprzedam
|
siemens c 25-70zł siemens c35-140zł motorola v50-190zł nokia 3310-190 zł nokia 3330-210 zł nokia 3410-260 zł siemens me45-270zł nokia 3510-300zł motorola c 330-310zł ericsson t68i-400 ericsson t 310+aparat-420 nokia 8310-390zł samsung c 100-420 zł nokia 6310 i-450 zł samsung s100-900zł nokia 6100 siemens m 55 z aparat nokia 6610
|
Podaj namiary do siebie. Chętnie zajde z kolezanka i ze smerfami do ciebie i sprawdze czy nie masz jej komórki
|
sprzedam
|
kolezanka może przyjechac sama...... szczecin zaprasza
| ciebie i sprawdze czy nie masz jej komórki
Przy okazji sprawdzcie czy nie ma tam mojej Nokii 3310. Mialem tam kilka fajnych sms-ów.
-- solos " Just a perfect world, it's all I want"
|
|
kupie NOKIE 3310! tanio
|
sorr ze tu pisze na tej grupie takie rzeczy... ale moze ma ktos NOKIE 3310 tanio do pogonienia? :
|
... jak juz cos takiego piszesz, to dawaj [spam] w temacie, a poza tym istnieje taka instytucja jak alt.pl.regionalne.bialystok do tego celu ogloszen...
|
kupie NOKIE 3310! tanio
|
sorr ze tu pisze na tej grupie takie rzeczy... ale moze ma ktos NOKIE 3310 tanio do pogonienia? :
|
Ja mogę ją za darmo poganiać. Pod warunkiem, że ma długie nogi, super figurę i długie, czarne włosy ;-)
|
Nokia 3210 lub 3310 potrzebna...
|
| Ma ktoś może zbędną Nokię 3210 lub 3310? | Oczywiście sprawną z ładowarką. Dam za | nią do 100 zł.
a moze byc 3210 nie do konca sprawna :z ladowarka, wmontowana wibra i kabelkiem do kompa :
|
Sprawna inaczej? ;) Nie, dziękuję. Zresztą już nieaktualne, sorry za zaśmiecanie grupy.
MS
|
3310
|
mam to w dupie.
NOWA BATERIA PUDELKO LADOWARKA
|
a to Ty możesz sobie wsadzić.
to do komórek papiry tyż potrzebne ?
.... pisz człowieku [spam] w temacie ... albo wracaj do zoo.
nie pozdrawiam, thaZ
PS. ufff.. ale dziś gorąco na mieście ;] - może stąd ten humor ?
|
3310
|
| SPRZEDAM NOKIE 3310 NOWA BATERIA PUDELKO LADOWARKA PAPIERY INF. GG 1514030 | LUB ZAMIANA NA 3330 6310
... [spam]w temat albo alt.pl.regionalne.bialystok.ogloszenia ... a do tego pisanie z capsem... ehhh ...
|
i 3x puszczone, za zaslugi go nie sPLONKuje
Kibek
|
a ja jeszcze o komórkach...
|
Witam
Czy możecie podzielić się ze mną swoimi opiniami na temat pewnych modeli telefonów, bo zastanawiam się nad zakupem nowej komórki i nie wiem, jaki aparat sobie wybrać, interesują mnie: - siemens c45 - nokia 3310 - nokia 3330 - alcatel ot 511 - samsung r 200s (ale ten interesuje mnie chyba najmniej choć nie wiem..)
Jeżeli ktoś może powiedizeć coś o tym, jak się używają, jak chodzą, czy się nie psują, jaką dają wygodę... ogólnie to wszystko co sprawia, że komórka jest OK lub chciałoby się ją na śmietnik posłać...
Wielkie dzięki!.
Pozdrawiam Marek B
|
a ja jeszcze o komórkach...
|
- nokia 3310 - nokia 3330 - alcatel ot 511 - samsung r 200s (ale ten interesuje mnie chyba najmniej choć nie wiem..)
|
Jesli wybor ogranicza sie tylko do tych modeli, to wybralbym najmniejsze zlo, czyli ot 511 :-) Gdyby wybor rozszerzyc na wszystkie modele, to bylby to siemens s(me)45.
Andy
|
Sprzedam Eryka R320s (Pilnie!)
| |
Gwarancja 8 Miesięcy, Pudełko, Ładowarka, CD-ROM-z opr.) niema sim-locka oryginalnie Folia na wyświetlaczu Cena 600 zł
(wymiana na Nokie 3310, 7110, lub Simensa C35i)
Tylko Łódż i okolice
Tel. 602-851-846
|
Nowy(prawie) , fajny telefon, bez simlocka ze wszystkimi akcesoriami NA GWARANCJI... i to za 600 zł .!!! Gdzie tu chaczyk ??? PZDR
|
nokia 3310
| |
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7778665
|
akurat ten model Nokii to najwiekszy syf..... jest najbardziej awaryjnym i zawodnym modelem z dostępnych....(opinia kilku servisantów) nikomu nie polecam..... po roku.....spieprzył się wyswietlacz.....miesiac później przestała łapać zasięg i siadła bateria reperacja w najlepszym wypadku ok 200 zł w najgorszym......nie warto reperować.......
|
Glupota ludzka nie zna....
|
Dostalem cos takiego, jezeli ktos to zrozumie to prosze mi dac znac (sorry za OT), milej zabawy :
............................................................................ ........... Pilnie potrzebuję konta e-mail dokładnie na dwa tygodnie. Koniecznie, żeby
Dokładniej to chcę odzyskać swoje pieniądze od kolesia który wysyła nie ten towar co trzeba. Może słyszeliście o allegro??? No właśnie tam zamówiłem sobie nokię 3310 a on przysłał mi jakąś zardzewiałą motorolle. Proszę jeśli to możliwe dajcie mi takie konto no na te dwa tygodnie. Później je zlikwidujecie.
|
Glupota ludzka nie zna....
|
Nie rozumiem o co facetowi chodzi i po co mu akurat taki adres konta. Chyba pierwszy raz spotykam się z takim ignorantem.
Dostalem cos takiego, jezeli ktos to zrozumie to prosze mi dac znac (sorry za OT), milej zabawy :
|
............................................................................
........... Pilnie potrzebuję konta e-mail dokładnie na dwa tygodnie. Koniecznie, żeby
Dokładniej to chcę odzyskać swoje pieniądze od kolesia który wysyła nie ten towar co trzeba. Może słyszeliście o allegro??? No właśnie tam zamówiłem sobie nokię 3310 a on przysłał mi jakąś zardzewiałą motorolle. Proszę jeśli to możliwe dajcie mi takie konto no na te dwa tygodnie. Później je zlikwidujecie. |
|
Glupota ludzka nie zna....
|
-----------------------------
Dostalem cos takiego, jezeli ktos to zrozumie to prosze mi dac znac (sorry za OT), milej zabawy :
|
............................................................................
........... Pilnie potrzebuję konta e-mail dokładnie na dwa tygodnie. Koniecznie, żeby
Dokładniej to chcę odzyskać swoje pieniądze od kolesia który wysyła nie ten towar co trzeba. Może słyszeliście o allegro??? No właśnie tam zamówiłem sobie nokię 3310 a on przysłał mi jakąś zardzewiałą motorolle. Proszę jeśli to możliwe dajcie mi takie konto no na te dwa tygodnie. Później je zlikwidujecie. |
|
Glupota ludzka nie zna....
| |
Dostalem cos takiego, jezeli ktos to zrozumie to prosze mi dac znac (sorry za OT), milej zabawy :
|
............................................................................
........... Pilnie potrzebuję konta e-mail dokładnie na dwa tygodnie. Koniecznie, żeby
Dokładniej to chcę odzyskać swoje pieniądze od kolesia który wysyła nie ten towar co trzeba. Może słyszeliście o allegro??? No właśnie tam zamówiłem sobie nokię 3310 a on przysłał mi jakąś zardzewiałą motorolle. Proszę jeśli to możliwe dajcie mi takie konto no na te dwa tygodnie. Później je zlikwidujecie. |
|
Nawiąże współprace z dostwcą telfonów komórkowych
|
jak kazdy to i ja szukam...?
|
A ja mogę dostarczyc:
Nokia 3310 - 280 zł brutto
Nokia 3410 - 310 zl brutto
Nokia 6100 - 850 zł brutto
Nokia 6310 - 450 zl brutto
Nokia 6310i - 770 zł brutto
Są jeszcze inne modele, ale wypisuję tylko te które są najczęsciej kupowane. Minimalne zamówienie 100 szt. Telefony nowe w pełni wyposażone, produkowane na europe.
pozd
info_gsm
|
Akcesoria GSM - sprzedaż.
|
NOWOŚĆ !!!
Bateria ALCATEL 501 800mAh LI-ION
Promocja:
- Bateria do Siemens C25 600 mAh Li-ion - 34 zl. - Bateria do Nokia 5110/6110 1100 mAh Li-Ion wibrujaca - 48 zl. - Bateria do Nokia 3310 1000 mAh Li-Ion - 41 zl. - Bateria do Nokia 3210 1100 mAh - 29 zl. - Bateria do Alcatel OT500/700 Li 500 mAh - 36 zl.
*** http://www.minisklep.prv.pl *** lub ^^^^^ http://www.minisklep.com ^^^^^
Zapraszamy Panstwa do naszego internetowego sklepu z akcesoriami GSM. Oto dlaczego warto kupowac u nas:
- koszt przesylki juz od 6.00 zł. (opcja) - czas realizacji ok. 3 dni - rozsadne ceny - 6 miesiecy gwarancji - rachunki
Wiecej szczegolow mozna przeczytac na naszej internetowej stronie: http://www.minisklep.prv lub http://www.minisklep.com
|
Nokia Logo Manager
|
Posiadam ten program ale nie mam kabelka. W edycji dzwonka jest taka opcja send via sms co potrzeba zeby to uaktywnic bo próbowałem chyba wszystkiego . POsiadam Nokie 3310
|
Wyślij z internetu. Jeśli masz konto w Plus to bezpośrednio ze strony, jeśli nie zostaje Ci serwis www.aktivist.pl
|
Nokia Logo Manager
|
Posiadam ten program ale nie mam kabelka. W edycji dzwonka jest taka opcja send via sms co potrzeba zeby to uaktywnic bo próbowałem chyba wszystkiego . POsiadam Nokie 3310
|
ja bym to zrobił przez <body onLoad="javacsript:send.via.sms.without.cable()"
Tomek
|
Nokia Logo Manager
|
www.wapster.pl
| Posiadam ten program ale nie mam kabelka. W edycji dzwonka jest taka opcja | send via sms co potrzeba zeby to uaktywnic bo próbowałem chyba wszystkiego . | POsiadam Nokie 3310
ja bym to zrobił przez <body
|
onLoad="javacsript:send.via.sms.without.cable()"
|
Własne tapety na telefon za darmo
|
Adres: http://tapety.ppuatom.com/
|
Pomysł dobry, ale może nie wprowadzaj opłat za wysłanie tapety bo przez to możesz wiele stracić. Wygląd strony - nawet ładny, tylko może zmień tą starą 3310 na jakąś z kolorowym wyświetlaczem :-) wybór telefonu - proponuję zmienić na dwie rozwijane listy: na pierwszej wybierasz producenta telefonu (np. Nokia) , na drugiej automatycznie wyświetlana jest lista telefonów tylko tego producenta. Wyślij link do tapety smsem - pomysł również dobry, ale wywal te reklamy z bramki bo nie widać pola gdzie musze wpisać numer telefonu itp. Poza tym wysłałem sobie link smsem na numer Idei, dałem na użyj szczegółu, URL i ... lipa, bo nie znalazło adresu url w smsie (ale to już nie Twoja wina).
PS. Igonruj takie uwagi jak "hahahaha" bo nic nie wnoszą ciekawego do dyskusji i tylko źle świadczą o osobach piszących je.
|
Ogłoszeń parę....
|
Hey
Przeglądam tak sobie ogłoszenia i co rusz to kwiatki: oto parę z nich :
KUPIĘ TELEFONY KOMÓRKOWE ( Moga być KRADZIONE ) nowe z ładowarkami majlepiej nokie 3310 za 150-200 lub inne napisz jakie i za ile większe ilości
Funkiel nuwka prosto z salonu Plus GSM Nokia 3310 (zakupiona 24.08.2001 r, pudełko nie naruszone, wszystko w idealnym stanie. I TO WSZYSTKO TYLKO ZA 440 ZŁ - N U W K A -
CHCESZ TELEFON ZA DARMO. Oddam telefon komurkowy wraz z aktywacją IDEA,PLUS,ERA wybur należy do ciebire
TELEFONY KOMÓRKOWE ( Moga być KRADZIONE ) wszystkie modele do 200 złotych
informuję nabijam ludzi w butelke
poszukuje jakiej kolwiek pracy mam 25 lat po studiach zamieszkaly w okolicy j.gory posiada samochod.RZADNEJ PRACY SIE NIE BOJE.
Wiecie co ozncza łysienie w górnych okolicach czoła? Tyle, że ten ktoś myśli... A jeśli ktoś łysieje "od góry"? Ano, że łysiejący jest mądry. Teraz pytanie: jak zinterpretować brak włosów w obu opisanych miejscach? Cóż, taki gość myśli, że jest mądry.
(była też wersja z sexem)
Sposób na bujną fryzurę: - najeść się szczotek i postawić sobie bańki na głowie.
Animus
|
poszukuje elektronika
|
Oczywiście budzik taki należy nosić w kieszeni lub w czasie snu pod poduszką trzymać. W USA mają mnóstwo breloków małych i dużych z alarmem wibracyjnym. Zgadzam się, że najtańsze rozwiązanie to telefon komórkowy, ale nie wszyscy chcą go wykorzystywać do takich celów.
|
Moim zdaniem komórka ma słabe wibracje. Noszac nokie 3310 w kieszeni zwykle nie zuwazam wibracji i slysze dopiero później dzwonek. Dlatego wcale nie używam wibracji. Mam pomysł : wibracje podłączone do łóżka może? Powinny się dobrze przenosić. Silniczek z mimośrodem wbrew pozorom będzie mały. No ale na razie nie pomogę ponieważ nie mam takiego czegoś co by się nadawało i czasu tymbardziej nie mam.
|
ładowarka NOKIA
|
za kilkanascie zlotych mozna kupic na allegro taki adapter - ladowarke- stojak pdo telefon.. podlacza sie to do normalnej ladowarki, i obok wklada rezerwowa baterie no i stawia telefon...obie sie laduja na raz.. nei wiem czy jest sens sie bawic w inne rzeczy. moj braciszek uzywa tego do nokii 3310 wlasnie.
|
Schematy kabelków PC=GSM
|
jednego z serwerow news nastepujace dane:
Jak najbardziej umiem korzystać z GOOGLE. Ale wyskakują mi strony które zawierają schematy kabli jakieś dziwne, z dodatkowymi elementami (jakimis rezystorami itd).
|
No to co ? Widac tak powinno byc. Skoro wiesz jaki popwinien byc poprawny schemat kabla to po co szukasz w sieci ? A wogole to sciagnij sobie PDFa do ukladu MAX232/ICL232 (www.elenota.prv.pl) i tam przeczytaj jak zrobic konwerter poziomow. Pozniej wrzucasz na google pytanie o pinout telefonu np: nokia 3310 pinout i podlaczasz. Acha wiekszosc telefonow jest na napiecie 3,3V, totez miedzy wyjscie na poz. TTL z MAXa a wejscie RXD w telefonie nalezy dac rezystor i zenerke 3,3V
|
Formowanie baterii Li-Polymer ?
|
Zmierzyłem. Kupiłem kiedyś na Allegro akumulator do Nokii 3310. Li-Ion "1200 mAh", w praktyce okazało się że można z niego wyciągnąć nie więcej niż ok. 800 mAh. Obciążyłem stałą rezystancją 10 Ohm i mierzyłem napięcie. Z tego miałem napięcie, prąd i mAh. Napięcie mierzyłem Metexem podłączonym do komputera przez RS232.
|
I co - wyszlo ci ze naladowany li-ion ma 3.6 V ? Wszyscy podaja 4.2, ja potwierdzam.
J.
|
Formowanie baterii Li-Polymer ?
|
Jakiś czas później kupiłem akumulator Li-Pol "2200 mAh", identyczna metoda pomiaru ukazała rzeczywistą użyteczną pojemność ok. 1300 mAh. Oba akumulatory noname "for Nokia 3310".
|
Moim zdaniem nawet patrząc tylko na wielkość (objętość) akumulatorów typu "allegro" można się zorientować, że te pojemności, które na nich podają, są trochę absurdalne.
Paweł
|
Maly graficzny wyswietlacz(1 cal)
|
poszukuje graficznego wyswietlacza(z jak nalepsza rozdzielsczoscia) o przekatnej ok. 1 cala ktory by sie latwo kontolowa za pomoca procesora avr.
|
Np. od Nokii 3310: rozdzielczość 84x48 pikseli, monochromatyczny. Sterowanie przez port SPI, nie ma wbudowanego podświetlenia (potrzebne dodatkowe LEDy albo folia EL).
|
Maly graficzny wyswietlacz(1 cal)
|
Tyle, ze podobnie jak z wyswietlaczami z rodziny z noki 6610, 6100, 3100 ten jest troche szerszy od nich i bardziej podluzny... jednak przekatna to 4cm, a 1 cal to ok. 2,5cm.
| poszukuje graficznego wyswietlacza(z jak nalepsza rozdzielsczoscia) o | przekatnej ok. 1 cala ktory by sie latwo kontolowa za pomoca procesora | avr.
Np. od Nokii 3310: rozdzielczość 84x48 pikseli, monochromatyczny. Sterowanie przez port SPI, nie ma wbudowanego podświetlenia (potrzebne dodatkowe LEDy albo folia EL).
-- Adam Dybkowski http://www.amwaw.edu.pl/~adybkows/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
|
|
Ni-MH i Li-Ion ładowane tą samą ładowarką?
|
Posiadam Nokię 3310. Telefon ma już swoje lata, więc akumulator jest już raczej w dość słabym stanie. Stoję przed problemem zakupu nowego akumulatora. Oryginalnie w telefonie jest akumulator Ni-MH. Zdziwiłem się przeglądając oferty w necie, gdy okazało się, że można kupić akumulator albo Ni-MH, albo Li-Ion. Jak zatem jest rozwiązana kwestia ładowania tychże akumulatorków? Czy ładowarka może poprawnie ładować zarówno akumulator jednego i drugiego rodzaju...?
Pzdr. Krzysztof.
|
Ni-MH i Li-Ion ładowane tą samą ładowarką?
|
Posiadam Nokię 3310. Telefon ma już swoje lata, więc akumulator jest już raczej w dość słabym stanie. Stoję przed problemem zakupu nowego akumulatora. Oryginalnie w telefonie jest akumulator Ni-MH. Zdziwiłem się przeglądając oferty w necie, gdy okazało się, że można kupić akumulator albo Ni-MH, albo Li-Ion. Jak zatem jest rozwiązana kwestia ładowania tychże akumulatorków? Czy ładowarka może poprawnie ładować zarówno akumulator jednego i drugiego rodzaju...?
|
Ja kiedyś miałem ten sam dylemat. Kupiłem Li-Ion i wszystko jest OK.
------- Kris
|
Ni-MH i Li-Ion ładowane tą samą ładowarką?
|
| Posiadam Nokię 3310. Telefon ma już swoje lata, więc akumulator jest już | raczej w dość słabym stanie. Stoję przed problemem zakupu nowego | akumulatora. Oryginalnie w telefonie jest akumulator Ni-MH. | Zdziwiłem się przeglądając oferty w necie, gdy okazało się, że można | kupić akumulator albo Ni-MH, albo Li-Ion. Jak zatem jest rozwiązana kwestia | ładowania tychże akumulatorków? Czy ładowarka może poprawnie ładować zarówno | akumulator jednego i drugiego rodzaju...?
Ja kiedyś miałem ten sam dylemat. Kupiłem Li-Ion i wszystko jest OK.
|
Jesli oferuja do jakiegos telefonu li-ion - to pewnie ma dwusystemowa ladowarke. Chociaz mozna sie naciac - siemens C35 mial bateryjki podobne do A35, a A35 li-ion nie obslugiwal. Do C45 tez jakies podejrzane li-ion sprzedaja.
J.
|
Duze pamieci a 5V
|
| Obecnie juz chyba tylko producenci alfanumerycznych wyswietlaczy LCD | upieraja sie przy 5V (nie mam pojecia dlaczego), Jeżeli się trafi na tolerancyjny kontroler LCD (a jest to potencjalnie możliwe) to można próbować zasilania 3V3, przesuwając odpowiednio w dół punkt polaryzacji wyświetlacza. Czyli zamiast typowego Vlcd ~= 0V wyjdzie Vlcd ~= -1.7V.
|
Tyle to i ja wiem. I praktycznie stosuję - kupowane w Seguro LCD 8x2 (JM082ASR) chodzą całkiem skutecznie przy napięciu 3,45V (na 3,3V już nie chcą) z wejściem napięcia kontrastu zwartym do masy (3,45V wynika poniekąd z optymalnego kontrastu).
BTW: W graficznym LCD od Nokii 3310 całe sterowanie jest 3,3V i jakoś to działa bez problemów.
|
LCD Nokia 3310
|
Witam! Chciałbym kupic LCD od Nokii i podlaczyc do '51 ale czy egzemplarze oferowane na allegro z klawiatura i glosniczkiem pozwalaja na latwe dolutowanie się do wyprowadzen? czy metalowe wyprowadzenia takiego modulu to wyprowadzenia sterownika lcd? Czy szukać samego LCD? Gdzie we Wroclawiu można je w miare łatwo kupic? pozdrawiam Kamil Krawczyk
|
BARDZO SZYBKIE rozladowanie sie telefonu -WAZNE !
|
Podłącz. Jak się po podłączeniu nie pokaże ładowanie, albo zacznie się coś grzać - odłącz...
|
Jak moja Nokia 3310 jest bardoz rozładowana (ładowana kilka dni po tym jak padła, to znacznik ładownaia pojawia się po kilku(nastu) minutach od momentu podłączenia ładowarki. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale telefon ładuje sie normlanie i działa tez bez żadnych zastrzeżeń.
|
BARDZO SZYBKIE rozladowanie sie telefonu -WAZNE !
|
Jak moja Nokia 3310 jest bardoz rozładowana (ładowana kilka dni po tym jak padła, to znacznik ładownaia pojawia się po kilku(nastu) minutach od momentu podłączenia ładowarki. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale telefon ładuje sie normlanie i działa tez bez żadnych zastrzeżeń.
|
Telefon się wyłącza jak napięcie baterii spadnie poniżej jakiegoś progu. Jak bardzo głęboko (za głęboko) rozładujesz baterię, to nawet po podłączeniu do ładowarki napięcie baterii będzie za niskie do uruchomienia telefonu (a znacznik ładowania to przecież po prostu ikonka rysowana przez procesor na wyświetlaczu).
|
Komunikacja Nokia 3510 z PC
|
przy pomocy tego programu wysylasz sms prze internet a nie przez kabelek . prawdopodobnie mozliwa jest komunikacja pc -nokia 3510 przy pomocy przewodu tylko taki przewod kosztuje ok 800 $ :)trza bylo kupic 6210
|
heh t28 to mial, mt50 chyba tez ? , t65 na 100% a to sa wszystko lowendy jak 3510. No ale to "menu" i to nokia , musi byc super to sie kupuje ;) myslac ze 3310 da sie zaciagnac do pracy jako modem =]
haha. (t65 ma hscd , gprs, sprzetowy modem, zlacze do kompa itp.. no ale nie nokia to sie panie nie kupuje ;) ... ).
Tak zmienic na 6310i jedyna nokia z tych lepszych.
|
jaki telefon wybrac? (biorac pod uwage zdrowko?)
|
Moim zdaniem dowolny z zestawem słuchawkowym. Nie ma nic lepszego niż oddalenie się od źródła promieniowania (natężenie spada prop. do kwadratu odległości (trochę wolniej w odległości kilku długości fali od anteny)). Ja używam C35i z zestawem słuchawkowym za 40zł. Żadnej znaczącej utraty zdrowia nie zauważyłem :-. Tylko jakoś dziwnie słuchawka tego zestawu przesterowuje przy odbiorze sygnału zwrotnego wywołania. Trochę mnie to wkurza.
|
kabel zestawu pracuje jako przeciwwaga anteny i też promieniuje. Gdzieś widziałem ranking gęstości promieniowania w stronę ucha. Siemens był OK, Nokia 6210 też, Nokia 3310 nie. Siemens z zestawem promieniował kilka razy tyle w "złym" kierunku, niż bez. Reszty nie patrzyłem, stronę mi wcięło. Chyba przez www.heise.de znalazłem.
Waldek
|
MSP430 + LCD
|
Polsce wyswietlacza bez sterownika, ktore moze byc sterowany poprzez sterownik zawarty np. w MSP430F4xx, np. takiego jaki jest uzywany w zestawach firmy Olimex (http://www.olimex.com)?
|
aha - jeszcze jedno: wyświetlacz od Nokii 3310 ma kontroler na szkle, chodzi po SPI, graficzny jest, woła o 300uA dla siebie - może to alternatywa?
|
MSP430 + LCD
|
aha - jeszcze jedno: wyświetlacz od Nokii 3310 ma kontroler na szkle, chodzi po SPI, graficzny jest, woła o 300uA dla siebie - może to alternatywa?
|
Temat LCD z Nokii jest mi znany. Chcialbym jednak przetestowac w praktyce wykorzystanie sterownika zaszytego w MSP, dlatego pytam o jakas alternatywe. Dziekuje za zainteresowanie. Co do LCD od N3310, to czy zna ktos jakas pewna i elegancka metode jego podlaczenia (chodzi o kwestie mechanicznegopodlaczenia do PCB)? Rozwiazanie z dolutowywaniem przewodow nie jest zbyt eleganckie i pewne.
Pozdrowienia BlackBIT
|
Napiecia w Nokii
|
Czesc Kupilem sobie ostatnio telefonik Nokia 3310 i jako ze mam jakies tam mniejsze czy wieksze ambicje nazwijmy to tworcze - postanowilem ze zamiast kupowac gotowy kabelek do niego za 80 pln - ze sam go sobie polutuje. Powiedzcie mi, moze ktos wie na jakich poziomach logicznych dziala elektronika tej nokii? nie chce skopcic telefonu a po sieci kraza schematy roznawe jeden mam na max232 (czyli 5V) inny na max3232 + zenery 2,7V na wyjsciach... A jak powinno byc "ksiazkowo" ? Fruit
|
Napiecia w Nokii
| |
Czesc Kupilem sobie ostatnio telefonik Nokia 3310 i jako ze mam jakies tam mniejsze czy wieksze ambicje nazwijmy to tworcze - postanowilem ze zamiast kupowac gotowy kabelek do niego za 80 pln - ze sam go sobie polutuje. Powiedzcie mi, moze ktos wie na jakich poziomach logicznych dziala elektronika tej nokii? nie chce skopcic telefonu a po sieci kraza schematy roznawe jeden mam na max232 (czyli 5V) inny na max3232 + zenery 2,7V na wyjsciach... A jak powinno byc "ksiazkowo" ?
|
Nie wiem jak w tym konkretnym przypadku, ale w wiekszosci aparatów jest logika 3,3V.
|
Napiecia w Nokii
|
W kabelkach do Nokii ma byc ta dioda zenera!!!
Czesc Kupilem sobie ostatnio telefonik Nokia 3310 i jako ze mam jakies tam mniejsze czy wieksze ambicje nazwijmy to tworcze - postanowilem ze zamiast kupowac gotowy kabelek do niego za 80 pln - ze sam go sobie polutuje. Powiedzcie mi, moze ktos wie na jakich poziomach logicznych dziala elektronika tej nokii? nie chce skopcic telefonu a po sieci kraza schematy roznawe jeden mam na max232 (czyli 5V) inny na max3232 + zenery 2,7V na wyjsciach... A jak powinno byc "ksiazkowo" ? Fruit
|
|
Napiecia w Nokii
|
| Kupilem sobie ostatnio telefonik Nokia 3310 i jako ze mam | jakies tam mniejsze czy wieksze ambicje nazwijmy to tworcze - | postanowilem ze zamiast kupowac gotowy kabelek do niego za 80 pln - ze | sam go sobie polutuje. Powiedzcie mi, moze ktos wie na jakich | poziomach logicznych dziala elektronika tej nokii? nie chce skopcic | telefonu a po sieci kraza schematy roznawe jeden mam na max232 (czyli | 5V) inny na max3232 + zenery 2,7V na wyjsciach... A jak powinno byc | "ksiazkowo" ? W kabelkach do Nokii ma byc ta dioda zenera!!!
|
no książkowo to i jedno i drugie ;-)
Logika jest 3V, czyli powinien być MAX3232. Diody Zenera są też, jako dodatkowe zabezpieczenie. Wiadomo też, że MAX3232 jest trudniej osiągalny i droższy, więc większość luda dłubie na MAX232 i tyż chodzi, bo Zenery ograniczają. 5V na telefon bym nie dawał, jak jakiś przedpiśca. Maluchem pojedziesz też 150 z górki, ale jak długo?
Waldek
|
Napiecia w Nokii
|
sproboj czy dziala na 2,7 V - jezeli nie to sproboj na 5V pc
Czesc Kupilem sobie ostatnio telefonik Nokia 3310 i jako ze mam jakies tam mniejsze czy wieksze ambicje nazwijmy to tworcze - postanowilem ze zamiast kupowac gotowy kabelek do niego za 80 pln - ze sam go sobie polutuje. Powiedzcie mi, moze ktos wie na jakich poziomach logicznych dziala elektronika tej nokii? nie chce skopcic telefonu a po sieci kraza schematy roznawe jeden mam na max232 (czyli 5V) inny na max3232 + zenery 2,7V na wyjsciach... A jak powinno byc "ksiazkowo" ? Fruit
|
|
male graficzne LCD
|
to ktore wyswietlacze z komorek sa obecnie latwo i tanio dostepne i dobrze opisane zeby sobie podlaczyc pod uC ?
J.
|
Od nokii 3310 np. http://www.microsyl.com/
U mnie działa ;-). Na allegro można już za 7zł kupic.
|
at commands + nokia
|
What models are supported If you own not Nokia phone it will be probably supported by the AT driver -- just try it. Nokia phones have limited AT command subset implemented and it is recommended to try one of the drivers mentioned below.
These models are supported (ie. reported to work)
a.. nk6100 driver: Nokia 6110, 6130, 6150, 6190 Nokia 5110, 5130, 5190 Nokia 3210, 3310, 3330, 3360, 3390, 3410 ...........
|
Wyswietlacze graficzne z komorkowcow
|
Witajcie!
Dwa pytania: 1. Wyciepałem z podarowanego telefonu Nokia 6310i (nie bijcie, telefon jako całość był mocno poturbowany ;)) wyświetlacz. Czy ktoś wie, na jakim czipie toto działa? W grudniu ub.r. Marek Dzwonnik podał link do pinologii (dzięki!) i dwa podejrzane sterowniki, ale jakoś żaden mi nie pasuje (wymiarowo i opisów nie ma na czipie w wyświetlaczu). Również staranne googlowanie nie dało rezultatów. Najbardziej mi coś w rodzaju S1D156xx Epsona podchodzi, jeśli nic nie znajdę, to spróbuję z nim pogadać :)
2. Czy ktoś w Warszawie w którymś sklepie stacjonarnym kupował wyświetlacze do 3310/3330, bo nie mogę się przełamać do zamówienia z Allegro (albo może polecicie sprawdzonego sprzedawcę?).
Zamarzył mi się taki przetwornik ciśnienia z bajerami do instalacji hydroforowej, nawet wysmażyłem i polutowałem płytki (do procka i pod wyświetlacz), dostałem MPX-a, długi weekend idzie, a tu wyświetlacz nie taki :)
Serdeczne.
|
Wyswietlacze graficzne z komorkowcow
|
Dwa pytania: 1. Wyciepałem z podarowanego telefonu Nokia 6310i (nie bijcie, telefon jako całość był mocno poturbowany ;)) wyświetlacz. Czy ktoś wie, na jakim czipie toto działa? W grudniu ub.r. Marek Dzwonnik podał link do pinologii (dzięki!) i dwa podejrzane sterowniki, ale jakoś żaden mi nie pasuje (wymiarowo i opisów nie ma na czipie w wyświetlaczu). Również staranne googlowanie nie dało rezultatów. Najbardziej mi coś w rodzaju S1D156xx Epsona podchodzi, jeśli nic nie znajdę, to spróbuję z nim pogadać :)
|
ZTCW pcd8544. Ja się bawiłem od 3310 i jeszcze jakimś innym. Linki które mam to:
http://www.techdesign.be/projects/015/015.htm http://sandiding.tripod.com/lcd.html http://serdisplib.sourceforge.net/ser/pcd8544.html
Może coś Ci się nada.
Wyświetlacz wypasiony :-), powodzenia.
|
Sterowanie wyswietlaczem do Nokii
|
Wie ktorys z kolegow jak podlaczyc i wyswietlic cos na wyswietlaczu od nokii 3310.
|
czesc!
Soft do yampa pisany przez Romualda Bialego w jakiejs wersji zawiera obsluge wyswietlacza nokii. Bylo w ostatnim czasie w EP a poza tym jest strona domowa autora z kodami zrodlowymi (adresu nie pamietam ale google pewnie cos wiedza). Innych materialow na ten temat nie znalazlem
pozdr Jacek Greniger
|
Sterowanie wyswietlaczem do Nokii
|
Witam. Wie ktorys z kolegow jak podlaczyc i wyswietlic cos na wyswietlaczu od nokii 3310. Mam taki i chcialbym sie pobawic. Pozdrawaim SK
|
Poszukaj PDFa pod googlami, jakiś czas temu ktoś podawał linka.
Pozdrawiam
|
Sterowanie wyswietlaczem do Nokii
|
Witam. A jak sie ten wyswietlacz nazywa zebym wiedzial do czego pdf'a szukac. SK
| Witam. | Wie ktorys z kolegow jak podlaczyc i wyswietlic cos na wyswietlaczu od nokii | 3310. | Mam taki i chcialbym sie pobawic. | Pozdrawaim | SK
Poszukaj PDFa pod googlami, jakiś czas temu ktoś podawał linka.
Pozdrawiam
|
|
Sterowanie wyświetlaczem od telefonów Nokii
|
Witam,
Czy ktoś wie jaka jest pinologia wyświetlaczy do telefonów Nokii (np. 3310) i jak się nimi steruje? Interesuje mnie zwłaszcza użycie z 89c2051 i Bascomem.
|
dorzuce swoje pytanie - mam wyswietlacz do eryka T10 - tez bym chetnie go rozruszal malym atmelkiem - ktos zna rozklad wyprowadzen ?
|
Sterowanie wyświetlaczem od telefonów Nokii
|
news: | No i jeszcze pozakonkursowe jak to działa w praktyce, uruchomił to ktoś?
Jest jakis patent na zamocowanie jakiegos zlacza do szybki lcd ?
|
Tylko guma przewodzaca. No chyba ze masz display z Nokii 3210(3310), to on ma zlocone piny lub pady do ktorych mozna lutowac.
|
napiecie akumulatorow GSM
|
Jakas nokia pracuje juz na 2.4V - dwie sztuki NiMH.
|
3210 takie aku miala. Ale max pojemnosc ich to 1200 mAh - a i to watpliwe. Optymalne rozwiazanie - wydlubac ogniwa z pakietu do Nokii 3310 - i polaczyc 4 sztuki. Chyba najnizsza cena za ogniwa sporej pojemnosci.
Pozdrrr... Reksio
|
Wtyczka do tel. NOKIA 3310
|
Witam wszystkich!!
Poszukuję rozpiski wyprowadzeń we wtyczce do telefonu NOKIA 3310. Był bym bardzo zobowiązany, gdyby ktoś mógłby ze mną podzielić się tą wiedzą!! :))
Z góry dziękuję i pozdrawiam /PP
P.S. Może ktoś mógłby jeszcze podsunąć jakieś www z interfejsami PC-mobil.
|
Wtyczka do tel. NOKIA 3310
|
Poszukuję rozpiski wyprowadzeń we wtyczce do telefonu NOKIA 3310. Był bym bardzo zobowiązany, gdyby ktoś mógłby ze mną podzielić się tą wiedzą!! :))
|
http://www.swiatgsm.com.pl/schematy/nokia3310_pin.htm
Może ktoś mógłby jeszcze podsunąć jakieś www z interfejsami PC-mobil.
|
http://www.swiatgsm.com.pl/schematy/
nie wiem, czy dobrze zrozumialem...
Pozdrawiam KYS
|
Wtyczka do tel. NOKIA 3310
|
Witam wszystkich!!
Poszukuję rozpiski wyprowadzeń we wtyczce do telefonu NOKIA 3310.
|
sorki ze sie czepkiam ale czy to wtyczka :) ?
zlacze serwisowe bo ta zabaweczka raczej ludzkiego gniazda komunikacyjengo NIE ma ;)) ( bo do czego ...)
|
Do czego moze sie przydać stary telefon
|
Napisz o jaki dokładnie model chodzi. Do starych Siemensów (z czasów C35) był alternatywny soft dla procesora ARM - rozczajone sterowanie klawiaturą, wyświetlaczem, wibrą itp. Tylko chyba z podukładu radiowego nie wiadomo było jak skorzystać.
|
Witam A nie był to przypadkiem Mados na Nokię 3310?
Pozdrawiam Marcin Sroczyk
|
tel.komorkowy..zasilanie..prob
|
witam
Mam problem z bateria i Nokia 3310..dziwny problem.. Otoz.Kupilem nowa baterie.prawidlowo sfotmatowana.. ma juz 2 miesiace i zaczeolo sie .. wskaznik baterii pokazuje ze jest pelna i po chwili telefon sie wylacza ..pozniej problem z wlaczeniem bo niby bateria jest rozladowana ,ale jak sie uda wlaczyc to znowu pokazuje jest jest pelna .. rozmowy wykonac nie mozna bo natychmiast praktycznie telefon umiera jak by byl bez napiecia...sytuacja sie powtarza co jakis czas .. podobny problem i tez z nowa bateria mam w starej Nokii 3210.. moze to jakis syndrom nokii czy problem elektroniczny ?? gdzie szukac przyczyny ?spotkaliscie sie z tamim czyms?
|
tel.komorkowy..zasilanie..prob
|
Mam problem z bateria i Nokia 3310..dziwny problem.. Otoz.Kupilem nowa baterie.prawidlowo sfotmatowana.. ma juz 2 miesiace i zaczeolo sie .. wskaznik baterii pokazuje ze jest pelna i po chwili telefon sie wylacza ..pozniej problem z wlaczeniem bo niby bateria jest rozladowana ,ale jak sie uda wlaczyc to znowu pokazuje jest jest pelna .. rozmowy wykonac nie mozna bo natychmiast praktycznie telefon umiera jak by byl bez napiecia...sytuacja sie powtarza co jakis czas .. podobny problem i tez z nowa bateria mam w starej Nokii 3210.. moze to jakis syndrom nokii czy problem elektroniczny ?? gdzie szukac przyczyny ?spotkaliscie sie z tamim czyms?
|
podobny "problem" maja siemensy .. przechodzi po wymianie baterii :-) A - i zaczyna sie jak bateryjka ma ~2 lata.
Prawdopodobnie zbyt duzy opor wewnetrzny .. albo jednak cos na stykach baterii, bo zachowuja sie ogolnie dosc dziwnie ..
J.
|
tel.komorkowy..zasilanie..prob
|
To swoją drogą. Tyle, że cena "podróbki" jest często 10x niższa, niż ogniwa firmowego. Nie wierzę, że takie przebicie wynika jedynie z obecności loga fińskiego giganta. :}
Miałem zresztą do czynienia z ogniwami AA, sprzedawanymi pod różnymi dziwnymi markami - żadne nie umywało się do GP czy innego Energizera, mimo, że pojemność teoretycznie była taka sama.
|
Zeby bylo cekawiej..bateria to Forewer Litowo- Polymerowa 1600mAh ;-)),tylko zastanawia mnie to dlaczego w dwoch nokiach co mam jest to samo..?! w starej 3210 zaczelo sie to po uzytkowaniu jej jakies 4 lat w 3310 po 3 latach nienagannej pracy.. chociaz w 3310 odkad kupilem ta baterie ( ma 2 miechy )dopiero teraz bzikuje .. hmm.. moze cos nie laczy na stykach..ale niedano go rozebralem i czyscilem ...
Jasper
|
Sterowanie wyświetlaczem komórki CX65 i podobne
|
Witam W pracy magisterskiej (komputer do samochodu + GPS + GSM) chciałbym wykorzystać wyświetlacz LCD. Idealnym pod względem rozmiarów, parametrów i ceny jest wyświetlacz z komórki CX65 siemensa. Problem oczywiście tylko leży w sterowaniu tym wyświetlaczem. Do Nokii 3310 był gdzieś opis, ale do wyświetlaczy z siemensa nie widze nic w googlach. Chodzi mi o taki wyświetlacz: http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/78/7863/786398/78639803
Wie ktoś jak czymś takim sterować? Lub gdzie szukać materiałów do tego? Jest jakiś protokół lub sterownik do tego typu wyświetlaczy?
Pozdrawiam
|
Jakie akumulatorki AAA do radiolelefonu ?
|
Do każdego radiotelefonu wchodzą po 3 szt.
|
No i to moze byc problem...... Ladowarka na 3 paluszki jest troche drozsza, i trudniej dostepna, ale nie nieosiagalna. Oczywiscie mozesz ladowac 4 szt, a potem 2 szt, ale na temat nierownomiernego rozladowania
bedzie zastosowanie akumulatorka z telefonu kom. Nokia, np 3310/3330 ? Taki akumulator Li-Ion ma okolo 1300mAh, napiecie -w zaleznosci od naklejki - 3,6 lub 3,7 V :-) Ladowanie - telefonem, lub ladowarka biurkowa - dostepna na Allegro - niedawno byla o takowej mowa. Oczywiscie pod warunkiem ze taki akumulator zmiescie sie w radiotelefonie - a to juz calkiem inna sprawa.
Pozdrrr... Reksio.
|
Nokia LCD
|
1) Gdzie można kupić wyświetlacz LPH-7779 do noki 3210, 3310, 5510, lub najlepiej taki który ma wyprowadzenie do których można dołączyć kabelki. Te które sa w serwisach wymagają gumki przewodzącej a to odpada. Najlepiej jakaś hurtownia, ale sklep też będzie dobry, a jeśli by to były okolice Trójmiasta to w ogóle super.
2) Gdzie można kupić te gumki przewodzące i czy wogóle można je kupić, czy tylko wyjmować z uszkodzonego sprzętu?
|
Nokia LCD
|
1) Gdzie można kupić wyświetlacz LPH-7779 do noki 3210, 3310, 5510, lub najlepiej taki który ma wyprowadzenie do których można dołączyć kabelki.
|
Allegro. Szukaj takich od Nokii 3310 z plytka klawiatury - tam sa montowane LCD ze zlotymi stykami (nie wymaga elastomeru, mozna bezposrednio przylutowac kabelki).
|
zasilacze do komorek...
|
Witam!
MAm w domu dwie komorki i dwa zasilacze - jeden jest na 5.3 V i 500mA (Nokia 6210), a drugi na 3.7V i 350mA (Nokia 3310). Zastanawiam sie dlaczego tak je
Inna sprawa, ze po zmierzeniu woltomierzem napiecia na tych zasilaczach, oka zalo sie ze ten na 5.3 V ma okolo 6V (takie odchylenie jeszcze rozumiem), na
iem...
pozdrawiam, Michal
|
zasilacze do komorek...
|
MAm w domu dwie komorki i dwa zasilacze - jeden jest na 5.3 V i 500mA (Nokia 6210), a drugi na 3.7V i 350mA (Nokia 3310). Zastanawiam sie dlaczego tak je
Inna sprawa, ze po zmierzeniu woltomierzem napiecia na tych zasilaczach, oka zalo sie ze ten na 5.3 V ma okolo 6V (takie odchylenie jeszcze rozumiem), na
rozum iem...
pozdrawiam, Michal
|
obciążeniu.Z tego co zmierzyłeś wynika ,że ten zasilacz nie ma stabilizacji.
|
Diody 0805 - latwe pytanie, w sumie bzdurki
|
Witajcie
Mam do przerobienia Nokie 3310, zeby swiecila na niebiesko. W zwiazku z tym 2 proste pytania o diody 0805:
1. Na allegro jest tych diod multum, ale niektorzy sprzedaja je drozej jako znacznie lepsze od konkurencji. Prawda to?
2. Czy te diody mozna kupic w zwyklym sklepie elektronicznym? Ja mam daleko do takiego sklepu, a akurat w tym wypadku zakup przez internet (koszt przesylki) zwieksza cene o 100% ;-)
|
Diody 0805 - latwe pytanie, w sumie bzdurki
|
Mam do przerobienia Nokie 3310, zeby swiecila na niebiesko. W zwiazku z tym 2 proste pytania o diody 0805:
|
a jestes w 100% pewny ze tam wchodza diody 0805 ? bo ja raczej nie, z tego co pamietam, to tam wchodzily 1206 albo jeszcze dziwniejsze, bo sa otworki w plytce, i diody swieca "w druga strone" ... obejrzyj najpierw, potem wez sie do roboty. 0805 da sie zamontowac (sam to robilem) ale sa za male, wpadaja w otworek, wiec trzeba lutowac jedna noge, a druga doczepiac drucikiem, przewalone...
|
LCD od Siemens s45
|
Witam!
Chciałbym uruchomić jakiś wyświetlacz graficzny. Nie bardzo wiem od czego zacząć. Na razie mam wyświetlacz od Siemensa s45. Ma ktoś jakiś opis do tego LCD?
Słyszałem, że proste jest sterowanie wyświetlaczem od Nokia 3310. Nie wiem jednak gdzie taki wyświetlacz można dostać. Widziałem na allegro, np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79623267 Nie wiem jednak czy to się nadaje i czy można z tej ramki wyciąć jakoś sam wyświetlacz.
Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam Krzysztof
|
LCD od Siemens s45
|
Słyszałem, że proste jest sterowanie wyświetlaczem od Nokia 3310. Nie wiem jednak gdzie taki wyświetlacz można dostać. Widziałem na allegro, np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79623267 Nie wiem jednak czy to się nadaje i czy można z tej ramki wyciąć jakoś sam wyświetlacz.
|
Wyswietlacz mozna wyciagnac bez problemu...
pozdrawiam
|
LCD od Siemens s45
| |
Witam!
Chciałbym uruchomić jakiś wyświetlacz graficzny. Nie bardzo wiem od czego zacząć. Na razie mam wyświetlacz od Siemensa s45. Ma ktoś jakiś opis do tego LCD?
Słyszałem, że proste jest sterowanie wyświetlaczem od Nokia 3310. Nie wiem jednak gdzie taki wyświetlacz można dostać. Widziałem na allegro, np.
|
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79623267
Nie wiem jednak czy to się nadaje i czy można z tej ramki wyciąć jakoś sam wyświetlacz.
|
jak szukasz na allegro to odrazu zapytaj się sprzedawcy czy wyświetlacz ma złocone styki... (albo przyjżyj się na zdj czy ma... aha LPH7779 ma styki złocone ,a LPH7736 jest na gumkę :/ ) bo ja kiedyś kupiłem taki z gumką i podczas prowizorycznego mocowania się uszkodził :D
W EP5/2003 (3 części bodajże) zaczyna się opis jak tego dokonać w avr-gcc zaś ja będę na dniach tego próbował w bas-avr :)
|
ISP do ukadu AVR'a na 3.3V (?)
|
Do tej pory korzystając z programatora cały czas jechałem na 5V a Yamppa na szczęście nie miałem okazji programować - kupiłem gotowego :-))) A co do napięć i typu scalaka to trzeba by wczytać się w opis Yamppa 7 - Jesper chyba pamiętał o takim szczególe ;-)
|
Każde spojrzenie na schemat Yamppa 7 utwierdza mnie w przekonaniu, że Jesper chyba nie zwraca uwagi na szczegóły - co prędzej czy później może (ale nie musi) źle się skończyć dla jakiegoś scalaka. :-| Zobacz chociażby układ zasilania: na wejściu aku Li-ion zasilający praktycznie bezpośrednio całą elektronikę, wszystko ładnie pływa z napięciem akumulatora (od prawie 4V do około 2V7, poniżej mój Li-ion od Nokii 3310 już się wyłącza); już nie mówiąc co się dzieje podczas ładowania gdy scalaki o max VCC=3V6 zasila się napięciem 4V1.
|
ISP do ukadu AVR'a na 3.3V (?)
|
Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-05-20 00:14 Adam Dybkowski nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:
Każde spojrzenie na schemat Yamppa 7 utwierdza mnie w przekonaniu, że Jesper chyba nie zwraca uwagi na szczegóły - co prędzej czy później może (ale nie musi) źle się skończyć dla jakiegoś scalaka. :-| Zobacz chociażby układ zasilania: na wejściu aku Li-ion zasilający praktycznie bezpośrednio całą elektronikę, wszystko ładnie pływa z napięciem akumulatora (od prawie 4V do około 2V7, poniżej mój Li-ion od Nokii 3310 już się wyłącza); już nie mówiąc co się dzieje podczas ładowania gdy scalaki o max VCC=3V6 zasila się napięciem 4V1.
|
Póki co działa normalnie u mnie od około miesiąca a wcześniej duuużo więcej u poprzedniego właściciela :-) Z drugiej strony: jeśli układy TTL(HCT) i procki rodziny 8051 wytrzymują przez co najmniej kilka sekund zasilanie z +12V to tak niewielka róznica nie powinna zaszkodzić chyba, że ktoś trafi na wyjątkowo czułe układy ;-)
|
Ładowarka samochodowa do nokii - jak?
|
| Wkurzony rozkręcilem fabryczna ladowarke sieciowa. A tam trafo, 4 diody i | bezpiecznik PTC. SEM=7V, Rwew=12 ohm. Juz glupi jestem co ci finowie | wymyslili. | Podpowie ktoś?
|
czasami mozna spotkac ladowarki do nokii podlaczane do portu usb sprawdzilem faktycznie nokia sie laduje na 5v (3310) ale nie dziala to na 51XX/61XX i innych starszych przynajmniej tak bylo w opisie ladowarki usb
|
Ładowarka samochodowa do nokii - jak?
|
czasami mozna spotkac ladowarki do nokii podlaczane do portu usb sprawdzilem faktycznie nokia sie laduje na 5v (3310) ale nie dziala to na 51XX/61XX i innych starszych przynajmniej tak bylo w opisie ladowarki usb
|
Ja mam 6110, brat 3??? (nie pamietam). Ladowarki zamiennie chodza! To czemu ma nie dzialac?
jerry
|
Wysyłanie SMS PC>NOKIA
|
: : : : Witam, : Moze wiecie jak podlaczyc Nokie 3310 : do PC tak by wysylac za jej pomoca : SMS-y? : : kablem ?
:-))))
Kablem wtyczką i RS-em :-)) Nokia rozpoznaje komendy AT, ale nie wiem jak ją zmusić do wysłania SMS i jego odebrania przez sterownik mikroprocesorowy..... Czyli co trzeba wysłać do telefonu... pzdr Jarekw
|
Gdzie szukac w sieci jakisch obudow?
|
ale mam drugie pytanie na ktore w archiwum odpowiedzi konkretnej nie znalazlem - potrzebuje minijacka (wlasciwie micro jacka) 2.5mm ale czterostykowego
|
Afair takie byly do HF Nokii do 3210 czy 3310. Moze najtaniej bedzie kupic taki zestawik. A moze taniej bedzie uszkodzony ;-)
|
Awaria baterii czy telefonu?
|
Z dnia na dzień zrobiło się tak bateria w telefonie Nokia 6070 (BL-5B, 820 mAh, 3,7V) błyskawicznie się rozładowuje.
|
Jeżeli bateria jest oki, to gdzieś ta energia z niej musi się wydzielać. Czyli jakis element musi być ciepły, a skoro jest to w błyskawicznym tempie - to i bateria powinna być ciepła. Miałem tak w Nokii 3310 - pracownik serwisu nie chciał w to wierzyć, i po założeniu nowej baterii się aż oparzył. W moim przypadku wymieniono końcówkę mocy - ale tym się zanadto nie sugeruj, to był starszy model Nokii. Jeżeli bateria nie jest ciepła - to raczej ona jest niesprawna. Albo może niedoładowana ?
Pozdrrr... Reksio
|
Akumualtorki w Nokii 3310
|
Witam!
Czy orientujecie sie czy akumulatorki z tej nokii maja wbudowany uklad ladujacy ? Na allegro sa tez akumulatorki Li-Ion do tego telefonu, z czego wynika ze ten uklad ladujacy musi byc zintegrowany w akumulatorku... Chetnie wyslucham doswiadzczen, ewentualnie moze ktos ma schemacik ;)
Tomek
|
Zamienniki akum do komorek
|
Czy ma ktos moze doswiadczenie w zastosowaniu zamiennikow akumulatorkow do komorek ?
|
Testowałem dokładniej Li-Ion "1200 mAh" - w praktyce zmierzyłem 830 mAh. Natomiast Li-Pol "2200 mAh" wydolił tylko około 1350 mAh. To były zamienniki do Nokii 3310 i rozładowywałem je rezystorem 10 Ohm (prądy 300-400 mAh). Firm nie pamiętam, ale jakieś najtańsze.
|
Zamienniki akum do komorek
|
Witam
| Czy ma ktos moze doswiadczenie w zastosowaniu zamiennikow | akumulatorkow do komorek ?
Testowałem dokładniej Li-Ion "1200 mAh" - w praktyce zmierzyłem 830 mAh. Natomiast Li-Pol "2200 mAh" wydolił tylko około 1350 mAh. To były zamienniki do Nokii 3310 i rozładowywałem je rezystorem 10 Ohm (prądy 300-400 mAh). Firm nie pamiętam, ale jakieś najtańsze.
|
Wydaje mi się, że obecnie firmy odchodzą od poprawnego podawania pojemności. Klient łyknie wszystko. Zgodnie z normami pojemność mierzy się rozładowując prądem 1/20 C. Czyli w przypadku tego akumulatorka 2200, to jest to prąd 110mA. Jeśli rozładowałbyś tym prądem, to wykazałoby bardziej wiarygodną pojemność. Jeśli jednak bedziesz rozładowywał prądem 1/200 C, czyli 11mA, to wartość pojemności na pewno znacznie wzrośnie. Nie wiem do ilu. Może nawet do 2100mAh. Nie znam akumulatorków, powiedzmy, że powyżej 2000mAh, które miałyby zadeklarowaną pojemność.
|
ledy w nokii 5110
|
| To juz przyszla moda na podswietlenie czerwone? Jeszcze jakis czas temu | wszystkie dresiary sikaly po nogach widzac telefon swiecacy na niebiesko...
wiesh co? troszke sie odechciewa jak sie czyta takie posty - z kad to sie bierze? mam 3310 podswietlana na NIEBIESKO - czy od razu oznacza ze nosze dresy? kurcze, co bo co, ale niebieski jest wedlug mojej i zdaje sie wielu inncyh kolorem bardziej odpowiednim i ladniejszym do telefonu... swoja droga mialem kiedys podswietlanie niebiesko-czerwne - efekt rowniez niezly!!!
|
Spokojnie, spokojnie. Nie chcialem Ciebie urazic tym postem. Ale wracajac do tematu: Nokia 6130 ma podswietlenie biale i to wg mnie jest najladniejsze. No i bardzo rownomierne - zrobione nie na bialych LEDach ale na folii swiecacej.
|
LCD od NOKII i Atmelki
|
witam
jakis czas temu rozwalilem swoja nokie 3310. zastanawiam sie czy mozliwe by bylo wykorzystanie wyswietlacza od tego telefonu w projektach z Atmelami. jezeli ktos spotkal sie z projektem wykorzystujacym podobny wyswietlacz, lub natkna sie na jakies dane co do sposobu sterowania to bylbym wdzieczny za info
pozdrawiam
otapi
|
LCD od NOKII i Atmelki
| |
Witamy !
jakis czas temu rozwalilem swoja nokie 3310. zastanawiam sie czy mozliwe by bylo wykorzystanie wyswietlacza od tego telefonu w projektach z Atmelami. jezeli ktos spotkal sie z projektem wykorzystujacym podobny wyswietlacz, lub natkna sie na jakies dane co do sposobu sterowania to bylbym wdzieczny za info
|
Poczytaj post : NOKIA - LCD powtórka z 11,01,2003 SAPER-a Pzdr.JJmafia
|
LCD od NOKII i Atmelki
|
jakis czas temu rozwalilem swoja nokie 3310. zastanawiam sie czy mozliwe by bylo wykorzystanie wyswietlacza od tego telefonu w projektach z Atmelami. jezeli ktos spotkal sie z projektem wykorzystujacym podobny wyswietlacz, lub natkna sie na jakies dane co do sposobu sterowania to bylbym wdzieczny za
|
info
EP2/2003 Pzdr PZb
|
LCD od NOKII i Atmelki
|
Wreszcie po długim zastanowieniu "Piotr Zbysinski, EP (H)" użył klawiatury i:
| jakis czas temu rozwalilem swoja nokie 3310. | zastanawiam sie czy mozliwe by bylo wykorzystanie wyswietlacza od | tego telefonu w projektach z Atmelami. | jezeli ktos spotkal sie z projektem wykorzystujacym podobny | wyswietlacz, lub natkna sie na jakies dane co do sposobu | sterowania to bylbym wdzieczny za info
EP2/2003 Pzdr PZb
|
A mi znowu ślinka cieknie ;( :D
|
LCD od NOKII i Atmelki
|
jakis czas temu rozwalilem swoja nokie 3310. zastanawiam sie czy mozliwe by bylo wykorzystanie wyswietlacza od tego telefonu w projektach z Atmelami.
|
Taki LCD wykorzystano w Yampp'ie zdaje sie w wersji 7. Mozesz caly schemat i soft sciagnac z Sieci. Poszukaj: "Yampp".
|
LCD od NOKII i Atmelki
| |
witam
jakis czas temu rozwalilem swoja nokie 3310. zastanawiam sie czy mozliwe by bylo wykorzystanie wyswietlacza od tego telefonu w projektach z Atmelami. jezeli ktos spotkal sie z projektem wykorzystujacym podobny wyswietlacz, lub natkna sie na jakies dane co do sposobu sterowania to bylbym wdzieczny za info
|
www.yampp.com jest YAMPPIII USB z mozliwoscia podpiecia LCD z Nokii
|
Wyswietlacze do komorek
|
... A jak wygląda sprawa innych wyświetlaczy i nie tylko w kolorze? Chodzi o sterowanie i wykorzystanie w aplikacjach z AVR. Pytam o doświadczenia z takimi bo np. dla mnie wystarczyłby taki od nokii 3310 lub podobny ...
|
http://www.myplace.nu/mp3/nokialcd.htm
|
Waga akku...
|
Czesc
Tak się zastanawiam czy waga akku do telefonu moze być wyznacznikiem jakości baterii?
bo udało mi się ostatnio dorwać nowe oryginalne akku do nokii 3310 poj wg producenta 900mAh, akku po naładowaniu trzyma ponad tydzień
Dla porównania nowe akku bluestar z napisem 1250mAh w tych samych warunkach użytkowania trzyma góra 4 dni.
i najważniejsze: akku nokii madeinjapan waży 51gr a akku bluestar 38gr
pozdrawiam
|
Waga akku...
|
Tak się zastanawiam czy waga akku do telefonu moze być wyznacznikiem jakości baterii?
|
Moze, ale niestety na dwa przeciwstawne sposoby.
-pojemnosc to ladunek, a ten wymaga okreslonej ilosci chemii do zmagazynowania. duza bateria nie moze byc lekka :-(
-oprocz powyzszego sa jeszcze narzuty, i to spore. Im mniejsze tym bateria "lepsza".
-tylko ze niestety jak sie za bardzo oszczedza, to potem g* wychodzi. np bateryjka leciutka, ale po pol roku wylewa ..
-no i dochodzi waga dodatkowa - na obudowy bateryjki, zabezpieczenia itp.
bo udało mi się ostatnio dorwać nowe oryginalne akku do nokii 3310 poj wg producenta 900mAh, akku po naładowaniu trzyma ponad tydzień
Dla porównania nowe akku bluestar z napisem 1250mAh w tych samych warunkach użytkowania trzyma góra 4 dni.
|
Widac bluestar to porzadna chinska firma - przesadza tylko 2 razy. Inni pisza 4400 http://www.allegro.pl/item400909063_4400mah_blc_2_bateria_3310_3410_5...
Ciekawe o ile oni zawyzyli http://www.allegro.pl/item401244778_bateria_gt_3510i_3410_3310_5510_p...
J.
|
Waga akku...
|
Tum różnią się dobrzy producenci od złych. Dobry producent pisze na akumulatorze np. 1000mAh, ładujesz, rozładowujesz w warunkach idealnych i wyciągasz z niego np. 1100mAh. Kiepski producent pisze 1000mAh, ładujesz, rozładowujesz i wyciągasz z niego np. 900mAh. W dodatku po pół roku używania akku ma już 700mAh. Duże znaczenie ma też efekt samorozładowania. Akumulator dobrego producenta naładowany i odłozony na półkę nawet po wielu miesiącach trzyma większość energii (patrz np. dane techniczne Sanyo eneloop). Akku kiepskiego producenta już po dwóch tygodniach ma np. 60% pierwotnie zmagazynowanej energii.
|
no tak ale oryginalny akku do nokii 3310 chodził ładnych pare lat i trzymał dobrze, jakieś 2 lata temu musiałem w końcu go zmienić i od tego czasu średnio 2x w roku jest wymiana, próbowałem wszystkiego: forever, bluestar foof ogólnie kiszka - słaba pojemność i wytrzymuje tylko pół roku
niedawno pojawiły się na alledrogo takie nokie w idealnym stanie 3310 3210 zaryzykowałem i opłaciło się bo przyszedł fonik we wzorcowym stanie z oryginalną baterią BMC-3 nokia madeinjapan pachnący nowością, akku trzyma rewelacyjnie
wydaje mi się że z pewnej ograniczonej objętości nie da się więcej wyciągnąć jak te ~1000mAh i wszelkie wynalazki które opisano jako 1250 1400 2200 4400 to bzdury bez pokrycia w rzeczywistości
pozdrawiam
|
NOKIA 3310
|
Hej !
Czy ktoś zna jakiś knif, żeby podłączyć się do NOKII 3310 do złączy MBUS lub FBUS przy jednocześnie włożonej baterii ?
Pozdrawiam Andrzej
|
Widziałem gdzieś ofertę kabla do nokii gdzie wtyczka miała kształt trójkątny (z boku) i baterię kładło się na ten trójkąt. Pozdrowienia Latocha Grzegorz
|
schem. zest. słuch. do Nokia 3310
|
witam
poszukuję jak w temacie, mam wtyczkę "miktrojack" stereo, słuchawkę i mikrofon pojemnościowy, problem w tym jak to podłaczyc zeby telefon wykrył ze jest podłączony zestaw....próbowałem podłaczac sluchawkę na 3 sposoby ale nic w niej nie słychac...dalej działa głośniczek w telefonie, moze musi byc odpowiednia impedancja słychawki??
pozdrawiam
Łukasz R.
|
Jak przylutować blaszki z lcd od Nokii 3310 do przewodów
|
Mam mały problem. Chcę podłączyć wyświetlacz LCD od Nokii 3310. Wyświetlacz posiada takie blaszki dociskowe i jest w ramce. Nie jest to ten typ który można wyjąć z ramki. Nie wiem jak poradzić sobie z przylutowaniem przewodów do tych blaszek. Plastik utrzymjący te blaszki jest na tyle miękki, że jak próbuje lutować to się to wszystko trochę deformuje. Jest to jednak do zrobienia, bo nawet w EP pisali że robią to. Tylko jak? Może mi ktoś pomóc sobie z tym poradzić. Jak to lutowałem to starałem się bardzo uważać z temperaturą i czasem, ale i tak coś mi nie wyszło. Może macie jakieś zdjęcia.
|
wyswietlacz JM12864A do yampp'a3/USB
|
Jeżeli masowo tłuczone LCD do Nokii (rozdzielczość 84x48) mogą kosztować w detalu po 20 zł - to dlaczego 4x większe nie mogłyby kosztować 80 zł?
|
1. wzrost cen LCD nie jest liniowy a raczej wykładniczy. 2. Nokie 3310/3330 w Polsce jest zdrowe kilkadziesiąt tysięcy, wyświetlacz rzecz krucha, na części zamienne jest popyt, więc opłaca się sprowadzać i trzymać w serwisie. Urządzeń z wyświetlaczem 128x64 widziałem może ze dwa, stacjonarne, więc uwalenie wyświetlacza mało prawdopodobne, więc na ch*.* to sprowadzać masowo?
i masz odpowiedź skąd cena.
Poza tym najczęściej 4x większy nie znaczy 4x droższy (porównaj chociażby cenę butelki Sprite 0,5l i 2l).
|
ale żeś wymyślił przykład.
Zresztą: ja nie mam nic przeciw temu, żeby mi ktoś parę LCD 320x240 sprzedał po hurtowej Tajwańskiej cenie, czyli coś rzędu $xx.
|
ARM w NOKIACH
|
witam w Nokiach 3310 i 6210 itp. znajduje się mikrokontroler MAD2 bodajrze oparty o rdzeń ARM7TDMI Ostatnio miałem taki pomysł aby dorobić sobie aplikację lepszego kalkulatora, bo to grzech w wykorzystaniu tych DSP'ków i takiego wyświetlacza, a dotego wciąż pałętającej się wolnej pamięci.
Natrafiłem na program Trace32 i zestaw assemblerów, compilatorów, debugerów firmy niemieckiej Lauterbach.
Dlatego mam prośbę czy może ma ktoś jakąś alternatywną darmową metodę kompilowania kodu??? może być tylko assembler już nie wymagam wygodnego C++
Dysponuję wygodnym dysassemblerem winARMv1.6.3 Więc jedyne co narazie mogę zrobić to czytać kod już zaprogramowany,
czy ktoś udzieli pomocnej dłoni?
|
napięcia akumulatorów w telefonach
|
ruszyła końcówka mocy. Sześć akumulatorków AA o sensownej pojemności (przeszło 2Ah) troszkę kosztuje, więc właśnie nie wiem czy zaryzykować? Jak myślicie, będzie na tym sensownie działać?
|
Zacznij od pomiaru poboru pradu - to bedziesz znal w przyblizeniu wytrzymalosc. Obnizajac napiecie - poznasz punkt przy ktorym telefon bedzie sie wylaczal. Kolejna sprawa to cena 6 szt akku AA - to okolo 30 pln za "zwykle" akku :-) Ja mam kilka sztuk akku od Nokii 3310 - i na nich testowalbym wydajnosc - zwlaszcza ze w srodku maja ladne, plaskie pojedyncze ogniwa, a nierozbierajac - maja wlasnie w sumie 6 szt ogniw po 1,2V. Moze najlepiej bylo by dac wyzsze napiecie z regulatorem ktory zapewnilby stale napiecie na zasilaniu? Bo wlasnie ten spadek ponizej ustalonego progu powoduje wylaczenie fona, w przypadku starych baterii.
Powodzenia. Reksio P.S. Nie znam tego fona, wiec o sensie inwestowania w niego nie wypowiadam sie.
|
napięcia akumulatorów w telefonach
|
| Zacznij od pomiaru poboru pradu - to bedziesz znal w przyblizeniu | wytrzymalosc. Obnizajac napiecie - poznasz punkt przy ktorym telefon | bedzie | sie wylaczal. Kolejna sprawa to cena 6 szt akku AA - to okolo 30 pln za | "zwykle" akku :-)
Za 6 AA a pojemności 2800mAh zapłacę jakieś 42zł...
| Ja mam kilka sztuk akku od Nokii 3310 - i na nich | testowalbym wydajnosc - zwlaszcza ze w srodku maja ladne, plaskie | pojedyncze | ogniwa, a nierozbierajac - maja wlasnie w sumie 6 szt ogniw po 1,2V.
Ja mam nokiowstręt, i posiadam jedynie dwie nokie, schowane gdzieś głęboko w szafkach, ale ich akumulatory raczej się już do niczego nie przydadzą. Zdaje się, że jeden z moich laptopów Toshiby ma dwa akumulatorki o napięciu 7,5V i chyba na nich dokonam pomiarów.
| Moze | najlepiej bylo by dac wyzsze napiecie z regulatorem ktory zapewnilby | stale | napiecie na zasilaniu? Bo wlasnie ten spadek ponizej ustalonego progu | powoduje wylaczenie fona, w przypadku starych baterii.
No tak, ale tam już nie ma miejsca na 7 akumulatorek...
| P.S. Nie znam tego fona, wiec o sensie inwestowania w niego nie | wypowiadam | sie.
Telefon ma niewielką wartość, ale za to niesamowity urok osobisty, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że to gsm ;-) http://www.handy-seiten.de/05-Telefone/05-Motorola/Motorola-3200.gif
|
k...a co za cegła :D:D:D
|
Kabel FBUS na FBUS/MBUS
|
Witam Posiadam kabel do NOKIA 3310 o nazwie FBUS i chcialbym przerobic go na Uniwersalny FBUS/MBUS. Slyszalem ze do FBUS nalezy dolutowac diode 1N4148. Chcialbym prosic o pomoc. Jakies schematy linki, jakie parametry dobrac, czy jest taka mozliwosc. Prosze o odpowiedzi Z gory dzieki.
|
Kabel FBUS na FBUS/MBUS
|
zewrzyj tx z rx i podaj na mbusa tez bedzie dzialac
Witam Posiadam kabel do NOKIA 3310 o nazwie FBUS i chcialbym przerobic go na Uniwersalny FBUS/MBUS. Slyszalem ze do FBUS nalezy dolutowac diode 1N4148. Chcialbym prosic o pomoc. Jakies schematy linki, jakie parametry dobrac, czy jest taka mozliwosc. Prosze o odpowiedzi Z gory dzieki.
-- Pozdrawiam
|
|
ładowanie baterii li-ion nokia
|
Bateryjka standardowa jak do nokii 3310 lub 3510, ma 4 piny, którymi ładować? Tymi którymi pobieram prąd czy jakoś inaczej z wykożystaniem pozostałych 2 ?? Czy sama elektornika z baterii chroni przed przeładowaniem (ładowanie poza telefonem)??
|
moze uzyj ladowarki biurkowej do noki? sa calkiem tanie.
pozdrawiam, Marek Hobler, 'neutrinus'
|
Wymiary akumulatorów od telefonów kom.
|
Poszukuję jakiegoś katalogu albo spisu , w którym byłyby podane wymiary ( a jeszcze lepiej rysunki techniczne ) akumulatorów Li-ion/Li-polimer uzywanych w telefonach komórkowych. Konkretnie chodzi o takie modele, które maja akumulator o kształcie prostokątnym, schowany w środku obudowy ( np nokia 3310 ). Potrzebuję użyć takiego akumulatorka w projektowanym urządzeniu, a bez znajomości wymiarów trudno coś dobrać. Jak do tej pory nic nie wygooglałem ....
|
Wymiary akumulatorów od telefonów kom.
|
Poszukuję jakiegoś katalogu albo spisu , w którym byłyby podane wymiary ( a jeszcze lepiej rysunki techniczne ) akumulatorów Li-ion/Li-polimer uzywanych w telefonach komórkowych. Konkretnie chodzi o takie modele, które maja akumulator o kształcie prostokątnym, schowany w środku obudowy ( np nokia 3310 ). Potrzebuję użyć takiego akumulatorka w projektowanym urządzeniu, a bez znajomości wymiarów trudno coś dobrać.
|
IMHO wszystkie prostokatne akumulatorki do Nokii maja te same wymiary, wiec trza kupic akumulatorek i syfmiarke.
|
Wymiary akumulatorów od telefonów kom.
|
schowany w środku obudowy ( np nokia 3310 ).
|
Nie posiadam wprawdzie strony takowej, ale mogę podać Ci wymiary baterii do nokii Baterie NI-MH 53x38x9 mm a LI-Ion długość i szerokość taka sama tylko wysokość nieco mniejsza, jakieś 7 -7,5mm. Nie mam pod ręką suwmiarki i mierzyłem linijką :-) Też zakupiłem jakiś czas temu 6 sztuk takich akumulatorków na allegro, po śmiesznej cenie 2 zł za sztukę, bo świetnie nadają się do wszelakich urządzeń :-D Po małej regeneracji spisują się całkiem nieźle. Pozdrawiam Krzysztof SQ9HHL
|
poziom sygnału na RXT i TXD w komórkach
|
A jaka jest typowa szybkosc transmisji (konkretnie chodzi mi o starego Sagema ??715 i Nokię 3310)?
|
Na nokiach masz generalnie albo 115200 po FBUS (i to wybrałem - świetnie chodzi na AT89C2051 - polecam, bo kiedyś o to pytałem i opinie były rozbieżne), albo 9600+ po M2BUS (próby na 6110 i 5110 zniechęciły mnie).
pozdr.
|
Jaki wyswietlacz graficzny kupic?
|
Chce kupic wyswietlacz graficzny. Od razu mowie, ze nie znam sie na nich. To bedzie moj pierwszy wyswietlacz graficzny jaki podlacze do mikrokontrolera. Prosze o pomoc w wyborze wyswietlacza. Chce nauczyc sie programowania takich wyswietlaczy i w przyszlosci wykorzystac go do pracy dyplomowej. Myslalem o wyswietlaczu graficznym od Nokii 3310. Czy to dobry wybor?
|
idalna dla ciebie nokia 3310
|
nie gubi zasiengu a baterja czymie okolo 4 dni
|
koniec cwaniactwa na alledrogo
|
To jest najbardziej niebezpieczne co stwierdzil sad. Wysle ci ktos cegle z napisem "super nokia 3310" i w zasadzie wszystko jest ok.
|
u nas inny sąd nie musi patrzeć na wyrok tamtego
|
sprzedam nokie 3310 z popem za 300 zl
|
sprzedam pralke ladowana od gory z wtryskiem, przyciemniane szyby i automatyczna skrzynia tanio, na gwarancji, maly przebieg :P
|
SPRZEDAM TELEFON
|
SPRZEDAM TELEFON NOKIA 3310 CZERWONA PO OKAZYJNEJ CENIE TEL.504121314
|
SPRZEDAM TELEFON
|
a jaki przebieg?bita?
SPRZEDAM TELEFON NOKIA 3310 CZERWONA PO OKAZYJNEJ CENIE TEL.504121314
|
|
SPRZEDAM TELEFON
|
Głupia blondynka. A jak nie blondynka to i tak głupia he, he.
SPRZEDAM TELEFON NOKIA 3310 CZERWONA PO OKAZYJNEJ CENIE TEL.504121314
|
|
simlock
|
gdzie zdejmę w Białym simlocka z nokii 3310 od ręki i za taniochę ?
|
simlock
|
gdzie zdejmę w Białym simlocka z nokii 3310 od ręki i za taniochę ?
|
mozesz sam za darmo, tylko poszukaj http://www.freeyourmobile.com/ tutaj jest to czego potrzebujesz
|
simlock
|
A co nie znalazłeś tego o czym pisałeś ??? jest program i to free do zdejmowania simlocków z NOKI
|
Owszem, jest za free, ale do Nokii DCT4. Ale N 3310 do nich sie nie zalicza.
|
kupie NOKIE 3310! tanio
|
sorr ze tu pisze na tej grupie takie rzeczy... ale moze ma ktos NOKIE 3310 tanio do pogonienia? :
|
Nokia 3210 lub 3310 potrzebna...
|
Ma ktoś może zbędną Nokię 3210 lub 3310? Oczywiście sprawną z ładowarką. Dam za nią do 100 zł.
MS
|
3310
|
SPRZEDAM NOKIE 3310 NOWA BATERIA PUDELKO LADOWARKA PAPIERY INF. GG 1514030 LUB ZAMIANA NA 3330 6310
|
Sprzedam Eryka R320s (Pilnie!)
|
Gwarancja 8 Miesięcy, Pudełko, Ładowarka, CD-ROM-z opr.) niema sim-locka oryginalnie Folia na wyświetlaczu Cena 600 zł
(wymiana na Nokie 3310, 7110, lub Simensa C35i)
Tylko Łódż i okolice
Tel. 602-851-846
|
ODBLOKUJ SIMLOCK`A ZA SMS`A (3,66 BRUTTO) ZOBACZ !
|
Odblokuje (SIMLOCK*) telefony komórkowe na wszystkie sieci za SMS`a (3,66 zł) : Nokia 8910, 8310, 8390, 3510, 3510i, 3590, 3650, 6510, 6590, 6310, 6310i, 6390, 7650, 7690, 7210, 7290, 6610, 3210, 3310, 3330, 3350, 3390, 3410, 5110, 5110i, 5130, 5190, 5210, 5510, 6110, 6610i 6150, 6190, 6210, 6250, 7110, 8210, 8250, 8290, 8810, 8850, 8855, 8890. Panasonic GD55 ; Siemens ST55, CL50 ;LG 510, 520, B1200, 7010, 7020, G510, B1300, 510w ; AEG ; MAXON ; VITEL
Jeśli chcesz skożystać z tego musisz kupić przyciskając w KUP TERAZ,a później wysłać SMS o treści PT.SL: model telefonu np.N3330-numer IMEI** 15 cyfr-sieć komórki np. ERA-kontakt na numer 7316 ! Przykładowy sms: PT.RH:N3330-123456789987654-ERA-gg5379242 na numer 7316 TYLKO 3,66 BRUTTO !!! NIGDZIE TANIEJ I BEZPIECZNIEJ NIE KUPISZ NIŻ U MNIE !!! Po translakcji dajemy sobie po pozytywnym komentarzu !!! Numer IMEI swojego telefonu uzyskasz po wpisaniu na jego klawiaturze kodu *#06#.
Legeda: N - Nokia P - Panasonic S - Siemens M - MAXON V - VITEL LG - LG AEG - AEG
instrukcją.
UWAGA!!! - Odblokowuje tylko te telefony, które są w mojej liście na górze !!!
*-SimLock - operatorzy danej sieci, zabezpieczają telefony oferowane w sprzedaży promocyjnej, zakładąjc blokadę SimLock, uniemożliwiając w ten sposób korzystanie danego telefonu z karty SIM innego operatora. Na przykład, telefon kupiony w sieci Era GSM, posiada SimLock-a, i nie można do takiego telefonu włożyć kartę z innej sieci np. Plus GSM. Po odblokowaniu (ściągnięciu) SimLocka, telefon może współpracować z każdą siecią, nawet zagraniczną i bez problemów można korzystać z usług przez niego oferowanych
być różnie zapisany na telefonie. Czasami po myslnikach jest 15 cyfr to właśnie one np. 111111-11-111111-1 lub Numer IMEI swojego telefonu uzyskasz po wpisaniu na jego klawiaturze kodu *#06#.
www.radiohappy.prv.pl
|
ODBLOKUJ SIMLOCK`A ZA SMS`A (3,66 BRUTTO) ZOBACZ !
|
Odblokuje (SIMLOCK*) telefony komórkowe na wszystkie sieci za SMS`a (3,66 zł) : Nokia 8910, 8310, 8390, 3510, 3510i, 3590, 3650, 6510, 6590, 6310, 6310i, 6390, 7650, 7690, 7210, 7290, 6610, 3210, 3310, 3330, 3350, 3390, 3410, 5110, 5110i, 5130, 5190, 5210, 5510, 6110, 6610i 6150, 6190, 6210, 6250, 7110, 8210, 8250, 8290, 8810, 8850, 8855, 8890. Panasonic GD55 ; Siemens ST55, CL50 ;LG 510, 520, B1200, 7010, 7020, G510, B1300, 510w ; AEG ; MAXON ; VITEL
Jeśli chcesz skożystać z tego musisz kupić przyciskając w KUP TERAZ,a później wysłać SMS o treści PT.SL: model telefonu np.N3330-numer IMEI** 15 cyfr-sieć komórki np. ERA-kontakt na numer 7316 ! Przykładowy sms: PT.RH:N3330-123456789987654-ERA-gg5379242 na numer 7316 TYLKO 3,66 BRUTTO !!! NIGDZIE TANIEJ I BEZPIECZNIEJ NIE KUPISZ NIŻ U MNIE !!! Po translakcji dajemy sobie po pozytywnym komentarzu !!! Numer IMEI swojego telefonu uzyskasz po wpisaniu na jego klawiaturze kodu *#06#.
Legeda: N - Nokia P - Panasonic S - Siemens M - MAXON V - VITEL LG - LG AEG - AEG
i z instrukcją.
UWAGA!!! - Odblokowuje tylko te telefony, które są w mojej liście na górze !!!
*-SimLock - operatorzy danej sieci, zabezpieczają telefony oferowane w sprzedaży promocyjnej, zakładąjc blokadę SimLock, uniemożliwiając w ten sposób korzystanie danego telefonu z karty SIM innego operatora. Na przykład, telefon kupiony w sieci Era GSM, posiada SimLock-a, i nie można do takiego telefonu włożyć kartę z innej sieci np. Plus GSM. Po odblokowaniu (ściągnięciu) SimLocka, telefon może współpracować z każdą siecią, nawet zagraniczną i bez problemów można korzystać z usług przez niego oferowanych
Może być różnie zapisany na telefonie. Czasami po myslnikach jest 15 cyfr to właśnie one np. 111111-11-111111-1 lub Numer IMEI swojego telefonu uzyskasz po wpisaniu na jego klawiaturze kodu *#06#
www.radiohappy.prv.pl
|
Nokia Logo Manager
|
Posiadam ten program ale nie mam kabelka. W edycji dzwonka jest taka opcja send via sms co potrzeba zeby to uaktywnic bo próbowałem chyba wszystkiego . POsiadam Nokie 3310
|
niezwykle popularna zabka
|
http://crazyfrog.yourebustingmyballs.com/hatethatfrog/index.asp?q=rin...
tax z alt.kawaly:
Ogłoszenie: Sprzedam fiata 126p, 1986 rok - lub zamienię na Nokię 3310
|
MSP430 + LCD
|
aha - jeszcze jedno: wyświetlacz od Nokii 3310 ma kontroler na szkle, chodzi po SPI, graficzny jest, woła o 300uA dla siebie - może to alternatywa?
|
Jest tych telefonow znacznie wiecej..
J.
|
Sterowanie wyswietlaczem do Nokii
|
Witam. Wie ktorys z kolegow jak podlaczyc i wyswietlic cos na wyswietlaczu od nokii 3310. Mam taki i chcialbym sie pobawic. Pozdrawaim SK
|
Sterowanie wyświetlaczem od telefonów Nokii
|
Witam,
Czy ktoś wie jaka jest pinologia wyświetlaczy do telefonów Nokii (np. 3310) i jak się nimi steruje? Interesuje mnie zwłaszcza użycie z 89c2051 i Bascomem.
Pozdrawiam Michał
|
gubiący zasięg telefon
|
Czesc. Czy da się naprawić telefon gubiący zasięg np. Nokia 3310??
Pozdrawiam ulver
|
gubiący zasięg telefon
|
Czy da się naprawić telefon gubiący zasięg np. Nokia 3310??
|
czy problemy z zasięgiem nie pojawiły się przypadkiem po aktualizacji oprogramowania?
Pozdrawiam Darek
|
gubiący zasięg telefon
| |
| Czy da się naprawić telefon gubiący zasięg np. Nokia 3310??
czy problemy z zasięgiem nie pojawiły się przypadkiem po aktualizacji oprogramowania?
|
Nie. Samo z siebie po pewnym czasie. ulver
|
gubiący zasięg telefon
|
On Behalf Of AlexY
| Czy da się naprawić telefon gubiący zasięg np. Nokia 3310??
da sie
|
Ale w skrajnym przypadku przez "replacement" ;-)
pzdr Artur
|
Wysyłanie SMS PC>NOKIA
|
Witam, Moze wiecie jak podlaczyc Nokie 3310 do PC tak by wysylac za jej pomoca SMS-y?
pzdr JarekW
|
Wysyłanie SMS PC>NOKIA
|
Wieemy .
Witam, Moze wiecie jak podlaczyc Nokie 3310 do PC tak by wysylac za jej pomoca SMS-y?
pzdr JarekW
|
|
Wysyłanie SMS PC>NOKIA
| |
Witam, Moze wiecie jak podlaczyc Nokie 3310 do PC tak by wysylac za jej pomoca SMS-y?
|
kablem ?
|
gdzie duze wyswietlacze LCD 7-segm, lub inne rozwiazanie?
|
Potrzebuje maloseryjnie wypuscic urzadzenie, ktore bedzie wyswietlalo 2 czasy (H:MM:SS dwa razy) czyli po 2x 5 cyfr 7segmentowych, musi dzialac zasilane z akumulatorka przez pare godzin, i byc dosc czytelne z paru metrow. Szukalem po TME itp wyswietlaczy LCD 7-segmentowych ale raczej z tym ciezko - moze komus gdzies wpadly w oko 30-50mm wysokosci cyfry?(im wieksze tym lepsze, ale wazne by cena byla jak najnizsza).
|
Zerknąłem do DOLAM-u, ale nie bardzo jest w czym wybierać. Co najwyżej: http://www.unitra-dolam.pl/cn5241r_pl.html 4.5 cyfry, H=24mm
Potencjalnie coś się znajdzie w Systemie (Toruń): http://www.lcd.elementy.pl/lcd/dbl.htm#Displaymodule np.: http://www.lcd.elementy.pl/lcd/pdf/funktion/3118.pdf Ale jesli dobrze kojarzę tą firmę, to ceny mogą zabić :-(
Seria urzadzen bedzie mala (na poczatek moze z 10szt, docelowo 500 maksymalnie) wiec zamawianie lcd specjalnie do tego celu bez sensu...
|
Kilkadziesiąt sztuk to już wcale nie tak mało. Mimo wszystko sprawdziłbym koszty takiej opcji www.maritex.com.pl Memec Gliwice (- http://www.urt.com.tw/products.htm) a może ktoś jeszcze (BTW: zestawienie dystrybutorów wyświetlaczy w PL: http://www.elektronik.com.pl/raporty/rap0702.pdf )
Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden głupi pomysł. Graficzny wyświetlacz (84x48px) do Nokii 3310 kosztuje ok 20pln. A jak się trafi, to nawet sporo taniej: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40172847 Na jednym wyświetlaczu wejdą dwie cyfry lub jedna (ale większa) po postawieniu na boku. Łatwe do sterowania. Tyle, że bez podświetlenia mają nieszczególny kontrast.
|
NOKIA 3310
|
Hej !
Czy ktoś zna rozpiske pinów komunikacyjnych w NOKII 3310 Chodzi mi o umiejscowienie interfejsu M2BUS oraz FBUS
Dzięki Pozdrawiam Andrzej
|
NOKIA 3310
|
napisz do mnie na priva to ci podesle.
Hej !
Czy ktoś zna rozpiske pinów komunikacyjnych w NOKII 3310 Chodzi mi o umiejscowienie interfejsu M2BUS oraz FBUS
Dzięki Pozdrawiam Andrzej
|
|
NOKIA 3310
|
kup wtyczke :)
Hej !
Czy ktoś zna jakiś knif, żeby podłączyć się do NOKII 3310 do złączy MBUS lub FBUS przy jednocześnie włożonej baterii ?
Pozdrawiam Andrzej
|
|
NOKIA LCD (3310) za 4 zlocisze
|
Witam zakupilem ostatnio dziesiec takowych LCD podlaczylem pod Atmege8 (zarowno pod spi jak i pod dowolnie wybrane porty)- emulacja programowa spi "dwie" linijki asm jak juz wspominalem pewnie musi to byc najgorszy sort - patrz cena - ale czyzby te "tanie" nie mialy regulacji kontrastu ? prubuje wprowadzać rozne wartosci kontrastu nawet ponad dopuszczalne $FF (!) i w ogole niereaguje. Pozatym wszystko chodzi - tylko jest troche blady.
to jest fragment kodu lcd_init ktory ma niby ten kontrast ustawic.
ldi r24,0x21 ;przełącz na rozszerzone komendy rcall lcd_wr
ldi r24,0xFF ;ustaw Vop (kontrast) rcall lcd_wr
lcd_wr: cbi CS_PRT,CS_PIN ;SCE = L out SPDR,r24 ;załaduj bajt do rejestru danych SPI
SPI_SEND_0: sbis SPSR,SPIF rjmp SPI_SEND_0 ;zaczekaj na wysłanie bajtu in r24,SPDR ;porzuć odebrany bajt sbi CS_PRT,CS_PIN ;SCE = H ret
Czy ktos mial jakies doswiadczenia wzgledem tej chnskiej tandety ala Nokia ? Trzeba przyznac ze cena jest powalajaca tylko jesli kontrastu niet to do kitu. Pozdrawiam Bart.
Pozdrawiam Bart
|
napięcia akumulatorów w telefonach
|
Zacznij od pomiaru poboru pradu - to bedziesz znal w przyblizeniu wytrzymalosc. Obnizajac napiecie - poznasz punkt przy ktorym telefon bedzie sie wylaczal. Kolejna sprawa to cena 6 szt akku AA - to okolo 30 pln za "zwykle" akku :-)
|
Za 6 AA a pojemności 2800mAh zapłacę jakieś 42zł...
Ja mam kilka sztuk akku od Nokii 3310 - i na nich testowalbym wydajnosc - zwlaszcza ze w srodku maja ladne, plaskie pojedyncze ogniwa, a nierozbierajac - maja wlasnie w sumie 6 szt ogniw po 1,2V.
|
Ja mam nokiowstręt, i posiadam jedynie dwie nokie, schowane gdzieś głęboko w szafkach, ale ich akumulatory raczej się już do niczego nie przydadzą. Zdaje się, że jeden z moich laptopów Toshiby ma dwa akumulatorki o napięciu 7,5V i chyba na nich dokonam pomiarów.
Moze najlepiej bylo by dac wyzsze napiecie z regulatorem ktory zapewnilby stale napiecie na zasilaniu? Bo wlasnie ten spadek ponizej ustalonego progu powoduje wylaczenie fona, w przypadku starych baterii.
|
No tak, ale tam już nie ma miejsca na 7 akumulatorek...
P.S. Nie znam tego fona, wiec o sensie inwestowania w niego nie wypowiadam sie.
|
Telefon ma niewielką wartość, ale za to niesamowity urok osobisty, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że to gsm ;-) http://www.handy-seiten.de/05-Telefone/05-Motorola/Motorola-3200.gif
A akumulatorki o takiej pojemności przydadzą mi się też do innych celów. Po dokupieniu jeszcze 4, będę mógł je wszystkie wsadzić do baterii od starej Toshiby i będę miał laptopa do zadań "specjalnych" :-)
Pomierzę, pomyślę i jeszcze się odezwę. Dzięki za odzew.
Pozdrawiam Mad_Lamer
|
SimLock Nokia 3310
|
Potrzebuje informacji o wszystkim co potrzeba do zdjecia SimLocka w Noki 3310.
|
ładowanie baterii li-ion nokia
|
Bateryjka standardowa jak do nokii 3310 lub 3510, ma 4 piny, którymi ładować? Tymi którymi pobieram prąd czy jakoś inaczej z wykożystaniem pozostałych 2 ?? Czy sama elektornika z baterii chroni przed przeładowaniem (ładowanie poza telefonem)??
|
poziom sygnału na RXT i TXD w komórkach
|
A jaka jest typowa szybkosc transmisji (konkretnie chodzi mi o starego Sagema ??715 i Nokię 3310)?
|
IDEA - zastanów się czy WARTO - wg mnie NIE
|
Zanim wydasz pieniądze zastanów się czy niska cena komórki i niższe ceny rozmów są warte licznych utrudnień wynikajacych z wyboru tego operatora. Ja się naciąłem i nie życzę tego innym. Szkoda kasy i nerwów...
Oczywiście wiele osób wie, ale wiele NIE, że ostatnia reklama o bezpłatnych połączeniach do 'WYBRANEJ' osoby w taryfie Optima to jedno wielkie oszustwo. Oszustwo polegające na niedomówieniu. Nie Wy wybieracie ale IDEA - a Wasz wybór zawężony jest do abonentów Idei. Sama reklama brzmi natomiast świetnie, prawda? To chyba najgorsza sieć. Kilka faktów...
Zakończyła się umowa. Na prośbę bezpłatnego zdjęcia simlocka w Nokii 3310 (co robią inne sieci) uśmiechnięto się złośliwie i kazano pójść tam ,
kosztuje to 611 zł (dla porównania - w dowolnym prywatnym serwisie do 30 zł). Ani nie wynika to z kosztów ani wkładu pracy. Narzucona z góry przez zarozumiałego operatora cena wzięta z nikąd. Cena za naprawienie niepełnowartościowego telefonu, co było spowodowane przez operatora - tymze przecież jest simlock. Jasne - godzę sie na założenie tego ograniczenia ale na czas obowiązywania umowy. Po zakończeniu umowy funkcjonalność telefonu powinna być przywrócona. Zachowanie to świadczy jedynie o zarozumiałości wyniesionej zapewne ze znienawidzonej TP SA będącej właścicielem Centertela. Operator najwyraźniej nie wie co to konkurencja i dbałość o klienta. A klient - jeśli niezadowolony, to opisze to i zepsuje rynek zrażając potencjalnych klientów.
Operator celowo utrudnia płatność rachunków. Tak , tak. Jak wiele osób posiadam bankowość elektroniczną. Mogę wygodnie zapłacić rachunki za gaz, energię, polisy, itp. Także rachunki z Plus GSM. IDEI NIE mogę. Wymyślili bowiem, że nie lubią Eliksiru (elektroniczne rozliczanie między bankami) i żądają przelewów Sybirem (papierkowe rozliczenia). Mój bank (BP-H) idąc z duchem czasu nie używa już Sybiru w bankowości elektronicznej, bo przelewy idą kilka dni. Idea celowo wybrała oddział banku, który przelewy z Eliksiru ODRZUCA. Muszę więc iść na Pocztę i zapłacić 3.50, do banku gdzie zapłacę 6 zł, lub do okienka Idei (dojechać kilkadziesiąt kilometrów). Operatora nie interesuje jak zapłacę. Złapali klienta więc teraz można bezczelnie go traktować. Jasne - mogę złożyć polecenie typu direct debt ale zapłacę Idei karę jeśli przypadkowo zabraknie na rachunku środków na jego realizację.
Żeby dolać jeszcze dziegciu dodam, że byłem wbrew własnej woli bombardowany reklamami z Idei. Prosiłem trzykrotnie o wyłączenie reklam i wciąż przychodziły. Wreszcie po groźbie skierowania sprawy do sądu (Idea nie ma prawa wysyłać mi reklam - nie wynika to z umowy, a telefonia
wyboru) SMSy z reklamami przestały przychodzić. Era proponuje reklamy w zamian za darmowe połączenia. Idea na silę i bez korzyści dla klienta wpycha reklamy bez pytania i wbrew woli klienta.
W Plusie nigdy nie miałem żadnych z ww. trudności. W Plusie wysyłam SMSy z internetu używając programu pocztowego. Bramka Idei najczęściej nie działa, a jej obsługa jest najdłuższa.
Jeśli więc ktoś życzy sobie komfortu to nie w Idei. Teraz nie dziwię się, że mają niższe ceny rozmów. Inaczej nie mieliby klientów...
Życzę rozwagi przy wyborze operatora.
|
Oxygen Phone Manager II 2.8.7.2 for Nokia PL
|
Oxygen Phone Manager II 2.8.7.2 for Nokia PL http://www.demonoid.com/files/details/573368/775222/
DL: http://www.demonoid.com/files/download/HTTP/573368/11847528 http://www.demonoid.com/files/downloadtxt/HTTP/573368/11847528 http://www.demonoid.com/files/download/UDP/573368/11847528 http://www.demonoid.com/files/downloadtxt/UDP/573368/11847528
MiscellaneousOxygen Phone Manager II for Nokia phones provides simple and convenient way to control mobile phone from PC. Oxygen Phone Manager II offers management for Phonebook, Call Register, Calendar, Todo Lists, SMS and MMS messages, logos, tones, GPRS and WAP settings, Profiles, Dictaphone, FM Stations, Java games and applications. Certain feature availability depends on phone model and its features.
Program operates with the following phones: - Nokia: 1220, 1260, 1261, 2100, 2112, 2270, 2275, 2280, 2285, 2300, 2600, 2650, 2652, 3100, 3105, 3108, 3120, 3200, 3205, 3210, 3220, 3300, 3310, 3320, 3330, 3350, 3360, 3390, 3395, 3410, 3510, 3510i, 3520, 3530, 3560, 3570, 3585, 3585i, 3586, 3586i, 3587i, 3588i, 3589i, 3590, 3595, 3610, 5100, 5110, 5130, 5140, 5140i, 5190, 5210, 5510, 6020, 6021, 6030, 6060, 6061, 6100, 6101, 6102, 6108, 6110, 6111, 6130, 6150, 6170, 6190, 6200, 6210, 6220, 6225, 6230, 6230i, 6235, 6235i, 6250, 6255, 6310, 6310i, 6320, 6340, 6340i, 6360, 6370, 6385, 6500, 6510, 6560, 6585, 6590, 6610, 6610i, 6650, 6651, 6800, 6810, 6820, 6822, 7110, 7160, 7190, 7200, 7210, 7250, 7250i, 7260, 7270, 7280, 7360, 7370, 7380, 7600, 8210, 8250, 8290, 8310, 8390, 8800, 8801, 8810, 8850, 8855, 8890, 8910, 8910i.
Oxygen Phone Manager II main features: - Supported connection types: infrared, Bluetooth (for 6310i firmware version 5.50, 8910i, 6230, 6820, 7600), DLR-3 cable (for 6210, 6250, 6340i, 6360, 6370, 6385, 7110, 7160, 7190, 6310, 6310i); DAU-9P compatible cable in FBUS mode; DKU-5 for 2280, 3100, 3105, 3108, 3200, 3570, 3585, 3586, 3586i, 3588i, 3589i, 5100, 6100, 6108, 6200, 6220, 6225, 6560, 6585, 6610, 6800, 6820, 7200, 7210, 7250, 7250i; various USB and serial FBUS-compatible cables inluding DKU-5 and DKU-2. - Working with several mobile phones simultaneously - Separate storage on disk for each phone data - Phone Explorer (tm) - truly visual way to represent phone data - Mobile phones autodetection - One-click backup and restore all information from your mobile phone - Managing phonebook, calendar, profiles, logos (including Color), ringtones, SMS, to-do list , FM stations - Full Gallery support: read, write, import and export files, view images and listen to melodies, creating subfolders - Easy data transfer between several phones - Support of all enhanced features in phonebook, SMS Manager etc - Easy inplace data editing - Powerful filtering and search capabilities - Highly customizable import of contacts from Microsoft Outlook, Lotus Notes, Windows Address Book, CSV file - Export of phonebook to 13 most popular formats: Microsoft Outlook, Lotus Notes, Windows Address Book, CSV, Microsoft Excel, RTF, TXT, DIFF, DBF, SYLK, XML, HTML - Import tasks from Microsoft Outlook, Lotus Notes and CSV file - Export tasks to: Microsoft Outlook, Lotus Notes, CSV, Microsoft Excel, RTF, TXT, DIFF, DBF, SYLK, XML, HTML - Easy control of phone number order in phonebook - Speed dial setting and showing - Drag'n'drop support - Highlight and autocorrection of illegal entries - Three storage types support: SIM card, phone memory and disk: your data will never exceed your phone capacity - Support for all logo types: editing, uploading to phone, sending via SMS - Ringtones support: MIDI/RTTL/RTX files import, uploading to phone, playing, sending via SMS - Even more powerful SMS Manager, supporting all types of messages: plain text, unicode, text with picture, group logo, operator logo, ringing tone - Comfortable ringtone editor with Play feature - Drafts and Templates folders support in SMS Manager - Unicode support - FM Stations setings support for models having FM Radio - Easy finding and removing duplicate numbers in phonebook - WAP Bookmarks and WAP Settings support - Loading MIDI ringtones, Pictures and Java MIDlets to phone - Call Events window: easy tracing incoming and outgoing calls - Call Lists support: last dialled, last missed and last accepted numbers - Powerful Callery Manager available for the latest Nokia models - Managing Java applications and games: reading from phone, writing to phone, saving on disk, backup, restore - Voice Records section allows you to read, write, backup, restore and listen your Voice Records (Dictaphone). Also allows to add custom WAV files. - MMS Messages and Settings manager - Personal contacts' images support for Nokia 3100, 3200, 6220, 7250i and other Nokia models having this functionality
Homepage - http://www.opm-2.com
|
| |